مبل بادی

مبل بادی طرح ببر اینتکس 68556

از {{model.count}}

68556

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

مبل بادی طرح ببر اینتکس 68556 مناسب استفاده کودکان است و از بدنه ای بی نقص و حرفه ای تشکیل شده است تا بتوان آن را برای کودکان تهیه کرد و لذت داشتن موقعیت استاندارد و راحتی را به دست آورد. این مبل بادی طراحی فانتزی و جذاب دارد و از رنگبندی منحصر به فرد برخوردار می باشد. به این صورت است که می توان آن را در دکوراسیون اتاق خواب کودکان مورد استفاده قرار داد و از وجود آن بهره مند شد. کسانی که به قصد خرید این محصول اقدام می کنند می تواند از طریق مختلف آن را سفارش دهند. چرا که این محصول اصل و اورجینال است و در نمایندگی های مجاز به فروش می رسد. همچنین دارای قیمت استاندارد و مناسب می باشد تا بتوان آن را به راحتی تهیه نمود.

 بدنه تشکیل شده از تکیه گاه و دستگیره بادی که همگی در بهترین شرایط وجود دارند و می توانند لذت داشتن استراحت و آرامش را مهیا سازند. از سوی دیگر محصول می تواند برای کودکان ایمن و استاندارد باشد و تعادل لازم برای قرار گیری آن ها بر روی محصول را ایجاد کند. علاوه بر این موارد محصول می تواند بر روی سطوح مختلف قرار گیرد و به جهت مطالعه و یا تماشای فیلم استفاده گردد. در نتیجه سطح مورد نظر بررسی می شود تا عاری از اشیاء تیز باشد و سپس استفاده از محصول صورت می گیرد. این مبل بادی طرح ببر اینتکس 68556 رنگبندی فانتزی دارد و از طرح ببر تشکیل شده است تا در نظر کودکان جذاب باشد و بتواند محبوبیت زیادی را ایجاد سازد. کسانی که تمایل به داشتن این محصول منحصر به فرد دارند همواره می توانند در کم ترین زمان از طریق سایت فروشگاه اینتکس اقدام به خرید کنند و محصول را وارد سبد خرید خود نمایند.

نوعسفری ، خانگی
 تحمل وزن 35 کیلو گرم
 طول 65 سانتی متر
 عرض 64 سانتی متر
 ارتفاع 79 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپندارد
 نوع پمپ---
نوع مبلیک نفره طرح دار کودک
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 وزن بسته بندی: 400 گرم
 دارای سطح مواج
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...