مبل بادی

مبل بادی طبی صورتی اینتکس

از {{model.count}}

intex 68563

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید با کیفیت ترین مبل بادی طبی صورتی اینتکس دارای تکیه گاه بالشی کوچک با رویه مواج و تکیه گاه استاندارد و ایمن مناسب برای تمامی رده های سنی با طول عمر بالا از فروشگاه محصولات بادی سنتر اینتکس

مبل بادی طبی صورتی اینتکس جدید ترین محصول ارائه شده توسط شرکت اینتکس است که دارای سازگاری زیاد می باشد و از بدنه ای مطمئن با طول عمر بالا برخوردار می باشد. این محصول بی نظیر در نهایت کیفیت تولید شده است و ضخامت زیادی دارد تا برای استفاده در مکان های مختلف مناسب شود و بتوان آن را در موقعیت های مختلف مورد بهره برداری قرار داد. مبل بادی وزن کمی دارد که قابلیت حمل آسان در آن وجود دارد به طوری که در زمان راه اندازی شده نیز به راحتی بر روی سطوح حرکت داده می شود و می توان آن را مورد بهره برداری قرار داد. این محصول بی نظیر و خاص دارای رویه مخمل می باشد که ایجاد لطافت می کند و می تواند با داشتن ضخامت زیاد برای استفاده در طی سال های زیاد و طول عمر بالا مد نظر قرار گیرد. این محصول به رنگ صورتی تولید شده است که مورد پسند دخترانه می باشد و در دکوراسیون داخلی اتاق آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به وجود سازگاری زیاد و طول عمر بالا و داشتن مزیت های متعدد افراد می توانند آن را در مسافرت و گردش نیز به همراه داشته باشند تا در صورت رسیدن به موقعیت مناسب نسبت به راه اندازی آن توسط پمپ باد اقدام نمایند و شرایط ویژه برای داشتن نشیمن طبی و راحتی را داشته باشند. در این صورت محبوبیت زیادی دارد و جزو پر فروش ترین محصولات بادی و طبی معرفی می شود که خرید آن به علاقه مندان توصیه می شود. خرید مبل بادی طبی صورتی اینتکس با قیمت مناسب و کیفیت بالا تنها از فروشگاه محصولات بادی سنتر اینتکس صورت می گیرد تا بتوانند در تمامی مکان ها و موقعیت های مختلف از آن بهره مند شوند.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 102 سانتی متر
 عرض 91 سانتی متر
 ارتفاع 65 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپندارد
نوع مبلیک نفره پشتی دار مخصوص
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی : 3 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای یک پشتی کوچک سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...