مبل بادی

مبل بادی طبی بست وی مدل Nestair

از {{model.count}}

bestway 75047 pink

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید با کیفیت ترین مبل بادی طبی بست وی مدل Nestair با قیمت مناسب و ظاهری جذاب دارای ساختاری استاندارد و مقاوم مناسب برای تمامی رده های سنی در اتاق خواب و یا مسافرت از فروشگاه سنتر اینتکس

مبل بادی طبی بست وی مدل Nestair با رنگ مورد علاقه و دخترانه تولید شده است که افراد می توانند آن را برای استفاده در دکوراسیون داخلی اتاق خواب دخترانه نیز مد نظر قرار دهند. مبل بادی بدنه ای طبی و راحتی دارد که شامل یک پایه قلتک مانند می شود. این پایه توانسته استحکام زیادی به محصول ببخشد تا در نهایت تمامی افراد به ویژه افراد سنگین وزن نیز بتوانند بر روی آن حضور داشته باشند و به بهره مندی از آن دست پیدا نمایند. این محصول با بدنه طبی و راحتی برای زمانی که افراد به مطالعه و یا تماشای فیلم مشغول می باشند مناسب بوده است به طوری که سطحی طبی و راحتی مورد نیاز آن ها را ایجاد می کند و می تواند برای بهره مندی در طول عمر بالا مد نظر قرار گیرد و شرایط دلخواهی را برای علاقه مندان ایجاد نماید. مبل بادی رویه ای با جنس جیر دارد و لطافت ایجاد کرده است تا در زمان قرار گیری بر روی آن احساس خوشایندی ایجاد شود و بتوان از داشتن آن لذت برد. در این صورت تمامی رده های سنی به خصوص بزرگسال از این مبل بادی استفاده می کنند و می توانند بهترین موقعیت در شرایط استاندارد و طبی را داشته باشند و در نهایت بتوانند ساعات خوشی را کسب کنند تا بدون هر گونه مشکل بتوان با خیالی آسوده آن را برای استفاده در اتاق و منزل و یا مسافرت و گردش به همراه داشت و آن را مورد بهره برداری قرار داد. به منظور خرید آسان مبل بادی طبی بست وی مدل Nestair تنها می توان وارد فروشگاه سنتر اینتکس شد و به صورت حضوری خرید انجام داد و یا وارد سایت این فروشگاه شد و ثبت سفارش غیر حضوری را انجام داد.

نوعخانگی
 تحمل وزن 70 کیلوگرم
 طول 84 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 74 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ-
 نوع پمپ-
نوع مبلیک نفره
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 300 گرم
 دارای سطح نشیمنگاه حفره دار
 دارای ساختار غلتکی زیبا
مناسب تمام سنین
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...