مبل بادی

مبل بادی طبی اینتکس سبز

از {{model.count}}

intex 68563

تعداد
نوع
1,750,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید بهترین مبل بادی طبی اینتکس سبز با ساختاری استاندارد و ایمن مناسب رده سنی مختلف دارای سازگاری زیاد و طول عمر بالا با بدنه طبی و راحتی قابل حمل به مکان های مختلف از فروشگاه سنتر اینتکس

مبل بادی طبی اینتکس سبز بهترین محصول جهت به آرامش رسیدن می باشد که دارای سطحی طبی و راحتی است به طوری که بدن در زمان قرار گیری بر روی آن موقعیت استانداردی را به دست می آورد و می تواند بهترین اوقات را تجربه کند. در بخش تکیه گاه مناسب و سازگار این محصول بالشی کوچک قرار گرفته است که گودی کمر را احاطه می کند و سبب بهتر شدن شرایط و راحتی بیش تر می شود. به این ترتیب تمامی آیتم های استاندارد بودن و طبی بودن در این محصول وجود دارد و افراد با تکیه بر این موارد می توانند نسبت به داشتن آن اقدام کنند و از وجود آن نیز بهره مند شوند. مبل بادی مد نظر با رنگ دلخواه دارای رویه مخمل می باشد که توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است تا بتوانند بدون هر گونه مشکل و دشواری از این محصول سازگار لذت ببرند و آن را در مکان های مختلف مورد استفاده قرار دهند. به دلیل داشتن ساختاری زیبا و خاص مورد استفاده در دکوراسیون داخلی منزل نیز می باشد و می توان آن را در میان سایر وسایل راحتی در منزل قرار داد و از آن بهره مند شد. رنگ بدنه زیبایی آن را دوجندان کرده است و سبب تشکیل بهترین محصول برای استفاده در موقعیت های مختلف شده است. با این وجود است که مبل بادی پر فروش نیز به حساب می آید که توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و برای آن ها سازگاری زیادی را نیز ایجاد نماید. کسانی که قصد خرید مبل بادی طبی اینتکس سبز را دارند تنها می توانند به نمایندگی مرکزی سنتر اینتکس مراجعه کنند و پس از بررسی تمامی محصولات در دسته بندی مبل بادی گزینه دلخواه را ثبت سفارش کرده  و وارد سبد خرید خود نمایند.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 102 سانتی متر
 عرض 91 سانتی متر
 ارتفاع 65 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپندارد
نوع مبلیک نفره پشتی دار مخصوص
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی : 3 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای یک پشتی کوچک سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...