مبل بادی

مبل بادی سبز طبی 68592

از {{model.count}}

68592

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

مبل بادی سبز طبی 68592 محکم و با استحکام بر روی سطوح قرار می گیرد و به جای مبل های سنگین و گران قیمت مورد استفاده واقع می شود. این محصول بدنه ای بادی و سبک دارد که به راحتی حمل و نقل می شود و همچنین در محیط به آسانی جا به جا می گردد. به طور کلی این محصول منحصر به فرد دارای قیمت مناسب است که در برابر کیفیت بالا می توان از آن به عنوان یک محصول به صرفه یاد کرد. با این وجود است که بهترین شرایط برای داشتن اوقات خوش در محیط های بیرون از خانه و یا حتی در منزل مهیا می شود و می توان به آن دست پیدا کرد. بدنه محصول به گونه ای ساخته شده است که غیر قابل نفوذ در برابر رطوبت و آب می باشد. 

از این رو در حاشیه استخر ها نیز می توان آن را استفاده کرد و تکیه گاهی به جهت استراحت و آرامش ایجاد نمود. مزیت های زیادی شامل این مبل بادی شده است که از مهم ترین آن می توان به تکیه گاه طبی و راحتی آن اشاره کرد. این تکیه گاه کمک می کند ستون فقرات و کمر در بهترین شرایط قرار گیرند و بتوانند اوقات خوشی را به دست اورند.در نتیجه دچار مشکل نشده و آرامش خود را حفظ می کنند. جهت سفارش و خرید مبل بادی سبز طبی 68592 به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و محصول را با قیمت مناسب سفارش دهید.

نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 84 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 86 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ----------------
ساختار رویهموج دار
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 وزن بسته بندی: 2.1 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای رنگبندی
 کاملا ضد آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...