مبل بادی

مبل بادی راحتی بست وی 75049

از {{model.count}}

75049

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

مبل بادی راحتی بست وی 75049 مهم ترین محصولی است که با وزن کم و قیمت مناسب می توان به عنوان یک نشیمن قابل حمل و راحت مورد استفاده قرار گیرد. به دلیل قابلیت حمل آسان محصول می توان آن را در زمان رفتن به مکان های مختلف به همراه داشت و از وجود آن نهایت بهره برداری های لازم را به میان آورد. با این وجود در مسافرت و گردش بهترین گزینه محسوب می شود و می توان آن را برای رسیدن به آرامش و لذت بردن از هوای تازه استفاده کرد. ساختار مبل بادی راحتی بست وی 75049 به این صورت است که بخش تکیه گاه کمر و ستون فقرات را احاطه می کند و می تواند این بخش از بدن را در موقعیت استاندارد و راحت قرار دهد. 

با این وجود مبل بادی پر استفاده و پر کاربرد است و مزیت های زیادی دارد و افراد می توانند با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام نمایند. این محصول بی نظیر و کاربردی دارای بهترین جنس بدنه است تا بتوان در طولانی مدت بر روی آن قرار گرفت و به آرامش و راحتی دست پیدا کرد. وزن کم و قابلیت نصب و راه اندازی آسان محصول سبب شده است تا بتوان با خیالی آسوده از مبل بادی لذت برد و در موقعیت های مختلف آن را مورد استفاده قرار داد. کسانی که قصد سفارش و خرید مبل بادی راحتی بست وی 75049 را دارند تنها می توانند از طریق مراجعه به وب سایت فروشگاه اینتکس اقدام به خرید نمایند.

نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 102 سانتی متر
 عرض 86 سانتی متر
 ارتفاع 74 سانتی متر
 جنس رویه PVC جیر
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.9 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای تکیه گاه بزرگ
دارای جای مخصوص بطری
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...