مبل بادی

مبل بادی جیر اصل مدل تکیه گاه دار

از {{model.count}}

intex 68584

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید ارزان ترین مبل بادی جیر اصل مدل تکیه گاه دار دارای طول عمر بالا و قیمت مناسب با بدنه طبی و راحتی و ضخامت زیاد برای تمامی رده های سنی ایجاد نشیمن طبی از فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس

مبل بادی جیر اصل مدل تکیه گاه دار محصولی بی نظیر با بدنه طبی است که در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است و می توان به راحتی موقعیت دلخواهی را کسب کرد. مبل بادی دارای بدنه جیر می باشد که ایجاد لطافت می کند و می تواند برای استفاده در طول عمر بالا انتخاب و خریداری شود. در این صورت علاقه مندان می توانند به راحتی این محصول را مد نظر قرار دهند تا در فرصت مناسب نسبت به انتخاب و خرید آن اقدام کرده و در نهایت شرایط خوبی را کسب کنند. مبل بادی سطحی طبی و راحتی را ایجاد می کند به طوری که می توان بر روی آن در طی ساعات طولانی قرار گرفت و به مطالعه و یا تماشای فیلم مشغول شد. بدنه به گونه ای ساخته شده است که شامل یک تکیه گاه بلند و استوار می شود که به نوبه خود با مزیت زیاد در اختیار افراد است و توانسته رضایت آن ها را به خوبی جلب کند. تکیه گاه بلند و استوار این محصول سبب شده است که علاقه مندان بتوانند کمر و ستون فقرات را در شرایط استاندارد و ویژه قرار دهند و دچار هیچ مشکلی نشوند و بتوانند بدون محدودیت برای اتاق خواب و منزل و مسافرت و گردش این مبل بادی را مورد استفاده و بهره برداری قرار دهند. با این وجود است که محصولی پرفروش معرفی می شود و قابلیت استفاده در طولانی مدت در فضای باز را نیز دارد و می توان آن را با خود به مسافرت و گردش به همراه داشت. به منظور ثبت سفارش و خرید مبل بادی جیر اصل مدل تکیه گاه دار به فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس مراجعه نمایید و محصول را در نهایت سازگاری های لازم مورد خریداری قرار دهید و بهترین شرایط و موقعیت را از آن به دست آورید.

نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 طول 122 سانتی متر
 عرض 81 سانتی متر
 ارتفاع 127 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ-
 نوع پمپ-
 نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد اینتکس
 دارای بدنه ضد تعریق
 دارای تکیه گاه بلند
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...