مبل بادی

مبل بادی استاندارد بست وی مدل Nestair

از {{model.count}}

bestway 75047 green

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید ارزان ترین مبل بادی استاندارد بست وی مدل Nestair دارای رنگبندی زیبا با بدنه استاندارد و ایمن دارای طول عمر بالا و قیمت مناسب برای تمامی رده های سنی از فروشگاه محصولات بادی سنتر اینتکس

مبل بادی استاندارد بست وی مدل Nestair با طراحی بی نظیر و ساختاری خاص در اختیار افراد می باشد و می تواند توسط آن ها مورد خریداری قرار گیرد و در نهایت موجب رضایت آن ها در محیطی ایمن و استاندارد شود. این محصول بدنه ای منحصر به فرد دارد به طوری که نشیمن به پایه ای قلتک مانند متصل شده است و ایجاد استحکام می کند. استحکام مد نظر توانسته رضایت مخاطب را جلب کند تا افراد سنگین وزن نیز از این محصول استفاده و بهره برداری نمایند و بهترین اوقات را برای خود کسب کنند. در این صورت محصول برای استفاده در اتاق و یا اتاق نشیمن استفاده می شود و در زمان مطالعه و یا تماشای فیلم مورد بهره برداری قرار می گیرد و می توان بدون هر گونه مشکل و دشواری آن را در مسافرت و گردش نیز به خود به همراه داشت و مورد استفاده قرار داد. این محصول سازگار بدنه ای با ضخامت زیاد دارد که مناسب استفاده بر روی سطوح مختلف می باشد و می توان آن را بدون هر گونه مشکل برای استفاده در طی سال های زیاد مد نظر قرار داد و از آن بهره مند شد. رویه آن نیز از نوع جیر بوده است تا افراد بتوانند لطافت زیادی را حس کنند و دچار مشکل نشوند و در نهایت بتوانند این سطح طبی و راحتی را در طول عمر بالا داشته باشند. مبل بادی در زمان مطالعه و تماشای فیلم استفاده می شود و از آن جایی که دارای قابلیت راه اندازی آسان توسط پمپ می باشد می توان آن را در مسافرت و گردش نیز مورد استفاده قرار داد. خرید مبل بادی استاندارد بست وی مدل Nestair تنها از نمایندگی سنتر اینتکس با قیمت مناسب انجام می شود و می توان از آن بهره مند شد.

نوعخانگی
 تحمل وزن 70 کیلوگرم
 طول 84 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 74 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ-
 نوع پمپ-
نوع مبلیک نفره
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 300 گرم
 دارای سطح نشیمنگاه حفره دار
 دارای ساختار غلتکی زیبا
مناسب تمام سنین
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...