مبل بادی

مبل بادی آبی رنگ بست وی مدل Nestair

از {{model.count}}

bestway 75047 blue

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید جدید ترین مبل بادی آبی رنگ بست وی مدل Nestair دارای رنگ شاد و زیبا مناسب استفاده در اتاق خواب و اتاق نشیمن و یا در مسافرت و گردش با رویه جیر از فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس

مبل بادی آبی رنگ بست وی مدل Nestair به منظور ایجاد راحتی و آرامش در مکان های مختلف ساخته شده است که دارای طراحی بی نظیر و منحصر به فرد می باشد به طوری که می توان بدون محدودیت آن را مورد استفاده رده سنی بزرگسال قرار داد. بدنه محصول از با کیفیت ترین مواد اولیه تشکیل شده است که ضخامت زیادی دارد و می تواند در برابر عوامل مختلف مقاومت از خود نشان دهد. علاوه بر این موارد بخش کف دارای لایه های بیش تر است که در معرض قرار گیری بر روی سطوح مختلف می باشد و می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمود. این محصول دارای رویه جیر می باشد که ایجاد لطافت می کند تا تمامی رده های سنی بتوانند از داشتن آن لذت ببرند و بهترین اوقات را از آن به دست آورند. با این وجود است که تمامی کسانی که به دنبال تهیه یک مبل بادی ارزان قیمت با قابلیت های زیاد می باشند می توانند این محصول را مورد بررسی قرار دهند و در نهایت خرید خود را ثبت کنند و بهترین اوقات و شرایط را نیز به دست آورند. این محصول بی نظیر برای استفاده در طول عمر بالا ساخته شده است که دچار آسیب نمی شود و از آن جایی که بدنه ای ضخیم با ساختاری استاندارد و ایمن دارد می توان آن را خریداری کرد و با رضایت کامل نسبت به استفاده کردن طولانی از آن اقدام نمود و توانست سطحی بی عیب و نقص را برای سال های زیاد کسب کرد. چنانچه قصد خرید مبل بادی آبی رنگ بست وی مدل Nestair را دارید ابتدا مزیت های مهم آن را مورد بررسی قرار دهید و سپس با تعیین رنگ بدنه نسبت به خرید آن از فروشگاه سنتر اینتکس اقدام نمایید و بهترین لحظات را رقم بزنید.

نوعخانگی
 تحمل وزن 70 کیلوگرم
 طول 84 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 74 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ-
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 300 گرم
 دارای سطح نشیمنگاه حفره دار
 دارای ساختار غلتکی زیبا
مناسب تمام سنین
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...