مبل بادی

مبل بادی آبی با زیر پایی 68572

از {{model.count}}

68572

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

مبل بادی آبی با زیر پایی 68572 با کیفیت و ارزان قیمت است و با کاربرد های زیاد می تواند مورد استفاده افراد زیادی قرار گیرد. این محصول ایجاد نشیمنی راحت می کند تا افراد بتوانند بر روی آن آرامش بخش ترین حالت ممکن را به دست آورند و در نتیجه بدون ایجاد هیچ گونه مشکل به فعالیت های گوناگون بپردازند. فعالیت هایی نظیر مطالعه و یا تماشای فیلم در بهترین شرایط در زمان قرار گیری بر روی این محصول انجام می شود و به راحتی می تواند اوقات خوبی را برای افراد رقم بزند. به دلیل وجود زیر پایی بدن در حالت استاندارد قرار می گیرد و در نتیجه موجب ایجاد بهترین موقعیت در زمان مطالعه خواهد شد. همچنین در زمانی که افراد مشغول تماشای فیلم مورد علاقه خود می باشند می توانند بر روی این محصول قرار گرفته و پاها را در موقعیت استاندارد قرار دهند. 

با این وجود می توان به طراحی ایمن و استاندارد این محصول اشاره داشت که در تمامی موقعیت های مختلف قادر به برطرف کردن نیاز افراد می باشد و در نتیجه پر فروش و منحصر به فرد است. افراد زیادی تمایل به داشتن این محصول دارند که در این میان قصد استفاده از آن در اتاق خواب خود را دارند. اما برخی دیگر از افراد این محصول را برای استفاده در مسافرت و گردش می خواهند که بلا مانع است و تنها باید یک پمپ باد دستی به همراه داشت تا در مکان مورد نظر خود بتوان در کم ترین زمان بدنه محصول به همراه زیر پایی را راه اندازی کرد. چنانچه تمایل و قصد خرید مبل بادی آبی با زیر پایی 68572 را دارید می توانید به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه کنید و محصول را در سبد خرید خود جای دهید.

 نوعسفری ، خانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 109 سانتی متر
 عرض 104 سانتی متر
 ارتفاع 71 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره نوجوان و بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای سنین بالای 10 سال
 دارای سطح گرد موج دار
 دارای زیرپایی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...