تشک بادی

تشک بادی یک نفره طبی PRESTIGE DOWNY عرض 99

از {{model.count}}

intex 64107

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره طبی PRESTIGE DOWNY عرض 99 بدنه مرغوبی دارد که از وینیل مرغوب ساخته شده و رویه آن وینیل جیر می باشد. این بدنه به دلیل داشتن رویه ضخیم و ضد حساسیت، سازگاری های لازم را دارد. به همین دلیل است که تشک بادی با ظرفیت یک نفره به راحتی قابل استفاده بوده و در زمینه ها و مکان های مختلف قابل استفاده است. از مزایایی که با توجه به بدنه وینیلی محصول ایجاد شده است می توان به ضد حساسیت و ضد تعریق بودن آن اشاره کرد. علاوه بر این با این ماده، بدنه محصول در برابر نور خورشید نیز مقاوم بوده و به راحتی می توان از آن در فضای باز استفاده کرد. در نتیجه در تمامی سفرها استفاده می شود و در نهایت بدون آسیب و مشکل برای افراد قابل استفاده است. این محصول بی نظیر دارای ترکیبی از بهترین مواد است تا افراد بتوانند مدت زیادی از آن استفاده کنند و از آن لذت ببرند.
تشک بادی مورد نظر به راحتی توسط پمپ باد راه اندازی می شود که همه دارندگان محصولات هوا باید آن را داشته باشند. باد مورد نیاز برای باد کردن بدنه توسط پمپ هوا تامین می شود و به راحتی می توان مقدار زیادی باد تولید کرد. داشتن این تشک بادی ضد تعریق برای سفر در فصول گرم سال لازم و ضروری است و در نتیجه می توانید سازگاری های زیادی داشته باشید و از آن بهره مند شوید و برای داشتن عمر طولانی آن اقدام کنید. در کمپینگ و کوهنوردی به دلیل بدنه تاشو و نصب آسان می توان از تشک بادی مورد نظر استفاده کرد و لذت برد. تشک بادی یک نفره طبی PRESTIGE DOWNY عرض 99 محصولی اورجینال ساخت شرکت اینتکس می باشد که قابل سفارش از نمایندگی مرکزی اینتکس می باشد.

 نوعخانگی ، سفری ، روی آب
 تحمل وزن 136 کیلوگرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ ندارد
 نوع پمپ - 
ساک حمل ندارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.5 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی و طبی
مناسب استفاده در خانه و سفر و کمپینگ
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...