تشک بادی

تشک بادی یک نفره کرم 64101

از {{model.count}}

64101

تعداد
نوع
1,450,000
1,210,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره کرم 64101 از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است که ضمانت بر کیفیت بالا و طول عمر بالا دارد. این محصول را می توان با خود به همراه داشت و در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار داد. همچنین می توان به عنوان یک سطح سطح راحتی و طبی برای استفاده مداوم در منزل استفاده نمود. با این وجود است که این محصول مورد توجه عده زیادی قرار گرفته است تا در نتیجه بتوان با خیالی آسوده از وجود آن لذت برد و به راحتی از داشتن آن بهره مند شد. این محصول دارای رنگ زیبا و جذاب می باشد که نظر افراد را به خود جلب می کند و مورد محبوبیت واقع شده است. 

در نتیجه افراد زیادی به سمت داشتن آن جذب می شوند و تمایل به آن دارند که در نهایت می توان محصول را جزو محصولات بادی و طبی پر فروش در نظر داشت. تشک بادی یک نفره کرم 64101 برند و اصل است و از طول عمر بالا برخوردار می باشد تا علاقه مندان بتوانند این محصول بی نظیر و کاربردی را برای خود داشته باشند و در موقعیت های مختلف نسبت به استفاده کردن از آن اقدام نمایند. از این رو بهترین گزینه برای داشتن لذت در زمان استراحت در موقعیت های مختلف خرید تشک بادی مد نظر می باشد که از خصوصیات منحصر به فرد برخوردار است. چنانچه قصد خرید این محصول را دارید تنها می توانید از طریق مراجعه به سایت سنتر اینتکس خرید خود را ثبت نمایید.

 نوعخانگی ، سفری
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای لایه های فایبرتک
 دارای وزن و حجم کم در حالت جمع شده
 رویه مواج و ضد تعریق
 قابل استفاده روی آب های کم عمق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...