تشک بادی

تشک بادی دو نفره طبی PRESTIGE DOWNY عرض 137

از {{model.count}}

intex 64108

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره طبی PRESTIGE DOWNY عرض 137 یکی از بهترین محصولاتی است که با بدنه طبی و راحتی خود توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و در زمینه های مختلف قابل استفاده باشد. این محصول با توجه به بدنه طبی و استانداردی که دارد مورد توجه قرار گرفته است و در نتیجه می توان آن را در شرایط مختلف حمل کرد و از آن لذت برد. تشک بادی مورد نظر دارای بدنه ای بزرگ و جادار است که از مواد پی وی سی ساخته شده است اما رویه آن از جنس PVC مخملی است تا نرمی و لطافت بیشتری نسبت به سایر قسمت ها داشته باشد و بتوان برای مدت طولانی روی آن استفاده کرد. طولانی بود. این محصول منحصر به فرد ساخت شرکت اینتکس می باشد که با ارائه بهترین اقلام با کیفیت می توان از آن در مکان های مختلف برای داشتن موقعیت دلخواه استفاده کرد.

امکانات فراوانی که در تشک بادی ایجاد شده است این امکان را برای افراد فراهم کرده است که با اطمینان کامل آن را داشته باشند و از آن بهره ببرند. ویژگی هایی مانند ضد حساسیت و ضد تعریق و همچنین قابلیت راه اندازی آسان از جمله مواردی است که باعث آسودگی خاطر کاربران می شود و با استفاده از آن می توان بهترین شرایط را برای مسافرت و مسافرت و حتی در منزل ایجاد کرد. امکان برپایی آسان در مدت زمان کوتاه نیز امکان آماده سازی اقامتگاه در خارج از منزل را فراهم می کند که می توان آن را در داخل چادر مسافرتی نیز قرار داد و سطح طبی و موجدار آن را برای خواب تمامی گروه های سنی ایجاد کرد. از این رو تشک بادی محصولی کامل و حرفه ای است که می تواند برای رضایت افراد باکیفیت مورد استفاده قرار گیرد. اگر قصد خرید تشک بادی دو نفره طبی PRESTIGE DOWNY عرض 137 را دارید و به دنبال یک مرکز مطمئن هستید می توانید آن را از فروشگاه اینتکس سفارش دهید.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 220 کیلوگرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ-
 نوع پمپ -
ساک حمل-
سایر ویژگی ها دارای لایه های فایبرتک
 دارای وزن و حجم کم در حالت جمع شده
 رویه مواج و ضد تعریق
مناسب استفاده در خانه ، سفر و کمپینگ
 قابل استفاده روی آب های کم عمق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...