تشک بادی

تشک بادی دو نفره مواج 64102

از {{model.count}}

64102

تعداد
نوع
1,500,000
1,250,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره مواج 64102 جهت بهره مندی از سطحی طبی و راحتی ساخته شده است که می توان آن را در موقعیت ای مختلف مورد استفاده قرار داد. این محصول دارای دریچه ای برای راه اندازی می باشد که به نازل موجود بر روی پمپ باد متصل می شود. این شرایط سبب می شود که بدنه به سرعت راه اندازی شود و برای استفاده آماده گردد. تشک بادی ظرفیت دو نفره دارد و سطحی راحتی و طبی با رویه مواج را ایجاد کرده است. به این صورت می توان از وجود آن بهره مند شد و از داشتن آن لذت برد. رنگ بدنه نیز مناسب سخت پسندان می باشد و برای انتخاب آن دسته از افرادی که به دنبال خرید این محصول می باشند آماده شده است. 

به این صورت می توان از وجود این محصول نهایت لذت را برد و با قیمت مناسب موقعیت دلخواه کسانی را به وجود آورد که نیاز به استراحت و خواب دارند. تشک بادی دو نفره مواج 64102 بهترین گزینه برای مسافرت و گردش است چرا که هم وزن کمی دارد و هم به راحتی راه اندازی می شود در نتیجه می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و محصول را برای استفاده در موقعیت های مختلف سفارش داد. به جهت خرید آسان این محصول به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 220 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای لایه های فایبرتک
 دارای وزن و حجم کم در حالت جمع شده
 رویه مواج و ضد تعریق
 قابل استفاده روی آب های کم عمق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...