تشک بادی

تشک بادی یک نفره با رویه مخمل 64731

از {{model.count}}

64731

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره با رویه مخمل 64731 کاربردی و منحصر به فرد است و می تواند نیاز افراد به وسایل استراحت و آرامش در مسافرت را برطرف سازد. این بدنه نقش مهمی در ایجاد به آرامش رسیدن افراد دارد و بدن را در بهترین موقعیت قرار می دهد تا دچار خستگی نشوند و بتوانند با خیالی آسوده برای استفاده در موقعیت های مختلف کاربرد داشته باشد. این تشک بادی ظرفیت یک نفره دارد به طوری که تنها می توان آن را به صورت خصوصی مورد استفاده قرار داد. در نتیجه برای رفتن به مسافرت و گردش در نظر گرفته می شود و می توان آن را به بهترین شکل برای خوابیدن و اقامت در شب مورد استفاده قرار داد. کسانی که به دنبال این محصول می باشند باید بدانند که بدنه در کم ترین زمان راه اندازی می شود. 

چرا که تنها با استفاده از پمپ باد می توان میزان باد مورد نیاز برای راه اندازی محصول را وارد بدنه کرد و در نتیجه بدنه با استحکام مد نظر برای استفاده آماده گردد. طول عمر بالا به همراه سازگاری زیاد در این محصول سبب شده است که افراد به سمت داشتن این نمونه از محصولات بادی کشیده شوند و آن را برای بهره مندی در طول عمر بالا سفارش دهند. بدنه از رویه ای با طول عمر بالا برخوردار می باشد که بدون ایجاد پارگی و آسیب و حتی ساییدگی می تواند توجه افراد را به خود جلب کند و موجب بهره مندی آن ها از موقعیت به وجود آمده می گردد. هر یک از کسانی که قصد خرید تشک بادی یک نفره با رویه مخمل 64731 را دارند تنها می توانند از طریق مراجعه به فروشگاه مرکزی اینتکس اقدام به خرید کنند تا محصولی اصل و اورجینال به دست آید و با قیمت مناسب آن را سفارش دهند.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 140 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.5 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج طبی
 دارای رویه ضد تعریق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...