تشک بادی یک نفره

تشک بادی یکنفره اینتکس با پمپ باد باتری خور 64777

از {{model.count}}

intex 64777

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی یکنفره اینتکس با پمپ باد باتری خور 64777 یکی دیگر از بهترین انواع تشک بادی است که به تازگی وارد بازار شده و در سایت سنتر اینتکس با ارزان ترین قیمت به فروش می رسد. این تشک بادی خاص با برخورداری از ویژگی های عالی توانسته در مدت کوتاهی به فروش بالایی برسد. این محصول ابعادی استاندارد دارد که برای استراحت یک نفر بزرگسال مناسب می باشد و می توانید به راحتی بر روی آن به خواب بروید. از ویژگی های این تشک بادی برخورداری از وزن بسیار کم است که به سادگی قابل حمل و جابه جایی می باشد و می توانید آن را به هر محیطی منتقل کنید. 

تشک بادی یک نفره اینتکس

برای استفاده از این محصول یک پمپ باد به همراه آن موجود است که با توجه به قابلیت باتری خور بودن این پمپ، در هر فضایی در کمپینگ و ... که دسترسی به برق امکان پذیر نیست توسط آن می توانید این تشک بادی را راه اندازی کرده و استفاده نمایید. این محصول برای استفاده در فضاهای گوناگون مناسب بوده و می توانید به راحتی آن را به همراه خود به گردش و مسافرت برده و در هر فضایی، یک تشک راحت برای خواب و استراحت داشته باشید. این تشک بادی بدنه ای از جنس پی وی سی دارد که دارای ضخامت استاندارد است و طول عمر بالایی دارد. به این ترتیب تا سال ها می توانید از این محصول استفاده کنید بدون اینکه از کیفیت آن کسر شود. لازم است تا از برخورد اشیای تیز و داغ با بدنه جلوگیری کرده و از پریدن بر روی این تشک بادی خودداری نمایید.

برای ثبت سفارش و خرید این تشک بادی پس از وارد شدن به سایت سنتر اینتکس، سفارش خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوعخانگی، سفری، روی آب
 تحمل وزن 136 کیلوگرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
 نوع پمپباتری خور
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
ساختار فایبرتک و طبی
نیاز به 6 عدد باتری سایز c برای راه اندازی پمپ
قابل استفاده در منزل و محل کار و سفر و کمیپنگ
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...