تشک بادی

تشک بادی کودک فانتزی 48777

از {{model.count}}

48777

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی کودک فانتزی 48777 جدید ترین محصولی است که به عنوان یک وسیله کاربردی برای استفاده کودکان طراحی و تولید شده است که به وسیله آن بتوان اوقات خوشی را برای افراد رقم زد. مخاطب این محصول کودکان می باشند که دارای حساسیت های مختلف هستند. تمامی این افراد نیاز به استفاده از سطح طبی و راحتی دارند تا بتوان اوقات خوشی را رقم زد و توانست بیش ترین میزان آرامش و راحتی را به وسیله آن به دست آورد. تشک بادی کودک فانتزی 48777 رویه ای با طرح های چاپی و زیبا دارد که جذابیت زیادی را ایجاد کرده است و در نتیجه بهترین ترکیب برای کودکان را ایجاد نموده است. 

ساختار محصول طبی و راحتی است و از رویه مواج تشکیل شده است. وزن بدنه کم می باشد تا کودکان به راحتی بدون کمک قادر به حمل و نقل محصول باشند و بتوانند از وجود آن بهره مند شوند. در صورت تمایل به داشتن این محصول همواره باید به مراکز معتبر عرضه کنند محصولات بادی مراجعه نمود. از آن جایی که تشک بادی مد نظر برند و اصل است و توسط شرکت اینتکس ساخته شده است تنها می توان آن را از نمایندگی مرکزی اینتکس خریداری کرد و نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمود.

نوع مستطیلی
 طول 158 سانتی متر
 عرض 88 سانتی متر
 ارتفاع 13 سانتی متر
 تحمل وزن 18 کیلوگرم
 جنس رویه وینیل طرح چرم
 جنس بخش کناری وینیل طرح چرم
 جنس کف وینیل دو لایه
 پمپندارد
نوع پمپ-----------
 وزن 1 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب کودکان
 قابل استفاده در انواع استخر ها
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...