تشک بادی

تشک بادی کودک با بالش بادی 66801

از {{model.count}}

66801

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی کودک با بالش بادی 66801 بهترین گزینه در دسته بندی محصولات بادی می باشد که به دلیل ایجاد آرامش و راحتی در رده سنی کودک و نوجوان مورد استفاده قرار می گیرد. این تشک بادی رویه ای مواج و طبی دارد که بدن در حالت آرامش قرار می گیرد و می تواند بهترین موقعیت را برای خود ایجاد سازد. همچنین این تشک بادی می تواند بهترین گزینه برای کسانی باشد که به عنوان یک محصول مسافرتی از آن استفاده می کنند و با داشتن وزن کم و قابلیت حمل آسان به مکان های مختلف هدایت می شود. به این ترتیب می توان به راحتی از داشتن آن بهره مند شد و از وجود آن لذت برد تا اوقات خوشی رد مسافرت و گردش به دست آید و بدون مشکل موقعیت برای خوابیدن این رده سنی مهیا شود. بدنه از بهترین کیفیت و بالا ترین طول عمر برخوردار است که می تواند سازگاری زیادی از خود نشان دهد. 

رویه بدنه ضد حساسیت است و با داشتن قابلیت ضد تعریق می توان آن را در زمان رفتن به مسافرت در فصول گرم سال نیز مورد استفاده قرار داد. تشک بادی کودک با بالش بادی 66801 بدون نیاز به وسایل اضافه مورد استفاده قرار می گیرد و قادر به مهیا کردن موقعیت دلخواه برای افراد می شود. داشتن بالش بادی به راحتی می تواند موقعیت سر و گردن را نیز در بهترین شرایط قرار دهد تا دچار درد در این ناحیه نشوند و بتوانند آرامش خود را داشته باشند. تمامی بخش های به وجود آمده در محصول مورد نظر به جهت ایجاد راحتی بیش تر در افراد بوده است و توجه علاقه مندان را به خود جلب کرده است. جهت سفارش و خرید تشک بادی کودک با بالش بادی 66801 با داشتن بالش بادی مجزا که رویه ای مواج دارد به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 75 کیلو گرم
 طول 160 سانتی متر
 عرض 90  سانتی متر
 ارتفاع 18 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای سنین زیر 13 سال
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، بالش بادی کودک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...