تشک بادی یک نفره

تشک بادی کودک اینتکس طرح فروزن 48776

از {{model.count}}

intex 48776

تعداد
نوع
1,200,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی کودک اینتکس طرح فروزن 48776 یکی از جدیدترین محصولات ارائه شده در سایت سنتر اینتکس است که دارای طراحی منحصر به فرد بوده و برای استفاده کودکان طراحی شده است. این محصول خاص و ویژه با برخورداری از کیفیت بدنه بالا، طول عمر زیادی دارد و به راحتی تا سال ها قابل استفاده است. این تشک بادی دارای طراحی زیبایی بوده و بر روی آن تصاویر جذابی از انیمیشن فروزن وجود دارد که بهترین گزینه برای دختران است و دختران علاقه زیادی به آن نشان خواهند داد. این محصول زیبا برای کودکان سه تا ده ساله طراحی شده و دارای ابعادی استاندارد می باشد.

تشک بادی کودک طرح فروزن

ارتفاع این تشک بادی از سطح زمین به گونه ای است که انعطاف بالایی داشته باشد و کودک بتواند به راحتی بر روی آن به خواب برود. در هنگام خوابیدن کودک بر سطح تشک، به دلیل طراحی مواج تشک بادی که شامل خطوط موازی و فرو رفته است، هوا بین بدن و سطح تشک در جریان خواهد بود و از تعریق کودک جلوگیری می شود. این مصحول را می توانید به راحتی در مسافرت ها نیز با خود ببرید. زیرا در حالت بسته بندی فضای بسیار کمی را اشغال می کند. هر زمان که نیاز بود توسط یک پمپ باد اینتکس این محصول در زمانی کوتاه راه اندازی خواهد شد. این محصول با برخورداری از بدنه ای ضد حساسیت و بسیار راحت، بهترین گزینه برای دلبندان شما محسوب می شود.

برای خرید تشک بادی کودک اینتکس طرح فروزن 48776 با ارزان ترین قیمت به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید. هم چنین می توانید با شماره های ما در تماس باشید و یا به صورت حضوری با مراجعه به فروشگاه این محصول را خریداری کنید.

نوعخانگی ، سفری
 سنین 3 تا 10 سال
 طول 157 سانتی متر
 عرض 88 سانتی متر
 ارتفاع 18 سانتی متر
 جنس رویه PVC
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC
 پمپندارد
 نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی هاوزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
دارای سطح مواج
ابعاد بسته بندی: 23×21×9 سانتی متر
قابل استفاده بر روی آب
طرح زیبا برگرفته از انیمیشن فروزن
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...