تشک بادی

تشک بادی کمپینگ 67619

از {{model.count}}

67619

تعداد
نوع
1,770,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی کمپینگ 67619 به منظور بهره مندی از سطحی طبی و راحتی ساخته شده است که می توان بر روی آن بهترین اوقات را به دست آورد. تشک بادی مد نظر به راحتی جمع آوری و تا می شود و می تواند به همراه سایر وسایل همراه افراد در مسافرت و گردش قرار گیرد تا در زمان رسیدن به موقعیت مطلوب بتوان در کم ترین زمان محصول را نصب و راه اندازی نمود. این تشک بادی دارای بالش بادی نیز می باشد تا گردن و سر نیز در موقعیت استاندارد قرار گیرند. به این ترتیب این محصول کاربردی و منحصر به فرد بی نقص و حرفه ای است و بدون نیاز به وسایل اضافه قادر به ایجاد شرایط برای استراحت و آرامش افراد می باشد. 

کم جا بودن محصول و همچنین داشتن وزن کم باعث شده است که علاقه مندان به راحتی قادر به استفاده از آن باشند و بتوانند محصول را بدون مشکل با خود به همراه داشته باشند. از این رو برای استفاده در کمپینگ و کوهنوردی لازم و ضروری است و می توان اوقات خوشی را سپری نمود. مقاومت بدنه برای استفاده بر روی سطوح مختلف نیز مورد توجه قرار گرفته است و توانسته رضایت مخاطب را جلب کند. با این وجود است که می توان آن را ب روی سطوح مختلف و برای استفاده در موقعیت های گوناگون در نظر داشت و نسبت به استفاده کردن از آن اقدام نمود. برای سفارش و خرید تشک بادی کمپینگ 67619 به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 150 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC ضخیم مخملی
 جنس بخش کناری PVC ضخیم چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ -
 نوع پمپ -
ساک حمل دارد ( نوع بادی )
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای دریچه باد Dual Lock
 مناسب سنین مختلف
 قابل استفاده در سفر های کمپینگ
 دارای دو رنگبندی
 دارای ساک حمل بادی جهت استفاده به عنوان بالش
حجم بسته بندی : 16*55*16 سانتی متر
اقلام همراه برچسب تعمیرات تشک بادی، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...