تشک بادی

تشک بادی نارنجی نوجوان 66801

از {{model.count}}

66801

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی نارنجی نوجوان 66801 رنگبندی زیبا و شاد دارد به طوری که افراد به راحتی قادر به انتخاب مورد مناسب بر اساس سلیقه خود می باشند. در نتیجه می توانند این محصول منحصر به فرد را خریداری کرده و به داشتن آن اقدام نمایند. محصول مناسب استفاده در منزل می باشد اما افراد می توانند آن را در زمان رفتن به مسافرت و گردش به همراه داشته باشند و از وجود آن بهره مند شوند. از این رو برترین نمونه از وسایل راحتی و طبی است که از بدنه ای ساخته شده است که مطابق با سلیقه افراد خواهد بود و آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد. این تشک بادی وزن کمی دارد و به آسانی توسط خود افراد نیز جا به جا می شود. مخاطب این محصول کودکان و نوجوانان هستند که همواره برای استراحت و خواب نیاز به سطحی بی نقص دارند.

 سطح به وجود آمده توسط تشک بادی نارنجی اینتکس به راحتی قادر به پاسخ دهی به نیاز این رده سنی می باشد که رویه ای مواج و طبی دارد و می تواند با خیالی آسوده برای افراد بهترین موقعیت و شرایط را ایجاد سازد. کسانی که به سمت داشتن این نمونه از محصولات بادی کشیده می شوند می توانند با خیالی آسوده و با پرداخت هزینه کم بهترین تشک بادی را برای خود تهیه کنند و آن را مورد استفاده مداوم قرار دهند. سطح به وجود آمده تمامی شرایط و موقعیت های مناسب به جهت داشتن استراحت و خواب را برقرار کرده است و در نتیجه می تواند مورد بهره برداری در طی سال های زیاد شود. کسانی که تمایل و قصد خرید این محصول بی نظیر را دارند در کم ترین زمان و در هر موقعیت مکانی قادر به مراجعه به سایت فروشگاه اینتکس برای ثبت سفارش و خرید خود می باشند.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 75 کیلو گرم
 طول 160 سانتی متر
 عرض 90  سانتی متر
 ارتفاع 18 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای سنین زیر 13 سال
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، بالش بادی کودک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...