تشک بادی

تشک بادی مواج تکنفره اینتکس 66767

از {{model.count}}

66767

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی مواج تکنفره اینتکس 66767 رویه ای طبی و راحتی دارد که برای استراحت بهترین گزینه محسوب می شود و می توان برای افراد این موقعیت دلخواه را به وجود آورد. تشک بادی را می توان با خود در مسافرت و گردش به همراه داشت و در صورت نیاز به راه اندازی آن در کم ترین زمان اقدام کرد. همچنین این محصول در منزل نیز مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند در این محیط بهره برداری شود. با این وجود است که هر یک از کسانی که تمایل به داشتن رویه طبی و مواج دارند که موقعیت استراحت و خواب آن ها را به بهترین شکل رقم بزند می توانند این تشک بادی مواج تکنفره را با برند اصل و اورجینال اینتکس خریداری کرده و از آن لذت ببرند. با وجود بدنه ای که دارای جنس پی وی سی برزنتی می باشد و رویه مخمل را تشکیل داده است ضخامت زیادی ایجاد می شود که در پی آن تنها سازگاری و دوام وجود دارد. 

سازگاری بدنه برای استفاده افراد سنگین وزن نیز ایجاد شده است تا در نتیجه بتوان در طی مدت زمان طولانی بهترین اوقات را به دست آورد و از آن بهره مند شد. با توجه به مزیت رویه مواج و نرم و قابلیت حمل و نقل آسان و راه اندازی در کم ترین زمان افرادی که به طور مداوم در حال گردش و مسافرت می باشند نیز تمایل به خرید آن پیدا می کنند و در نتیجه در محیط مد نظر به استراحت و آرامش دست پیدا خواهند کرد. با داشتن این تشک بادی دیگر نیازی به حمل وسایل اضافه جهت خواب نیست و فضای کمی را اشغال می کند. در نتیجه به همراه داشتن سایر وسایل نیز دچار مشکل نخواهد شد. برای خرید تشک بادی مواج تکنفره اینتکس 66767 به سایت فروشگاه اینتکس مراجعه کنید.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.4 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...