تشک بادی

تشک بادی مخمل بست وی 67001

از {{model.count}}

67001

تعداد
نوع
1,340,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی مخمل بست وی 67001 تشکیل شده از بدنه ای با جنس پی وی سی برزنتی که رویه آن از نوع مخمل می باشد و بخش های کناری از نوع طرح چرم بوده است. به همین خاطر می توان با خیالی آسوده یک سطح طبی و راحتی را به دست آورد که بر روی آن موقعیت دلخواهی ایجاد می شود و می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمود. این محصول بی نظیر سازگاری زیادی دارد تا کودکان نیز به راحتی از آن بهره مند باشند. لطافت ایجاد شده به وسیله رویه مخمل محصول سبب می شود که احساس رضایت برای افراد مهیا شود و بتوان به راحتی و با خیالی آسوده محصول را در مکان های مختلف استفاده کرد. 

تاشو بودن تشک بادی مخمل بست وی 67001 در زمان خالی بودن از باد سبب اشغال کردن فضای کمی می شود تا بتوان بدون مشکل نسبت به استفاده کردن از محصول اقدام کرد. تشک بادی دارای ساک حمل می باشد تا بتوان بدنه خالی را به راحتی با خود به همراه داشت و در موقعیت های مختلف به استفاده کردن از آن اقدام نمود. جهت سفارش و خرید این محصول به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه کنید تا با قیمت مناسب محصول را خریداری کرده و از وجود آن بهره مند باشید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 130 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.5 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج طبی
 دارای رویه ضد تعریق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...