تشک بادی

تشک بادی سبز رنگ اینتکس 66927

از {{model.count}}

66927

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی سبز رنگ اینتکس 66927 جدید ترین نمونه از محصولات بادی و طبی است که تمامی شرایط لازم برای به آرامش رسیدن در افراد را مهیا کرده است. این محصول خاص و منحصر به فرد به راحتی می تواند نیاز افراد به استراحت در مسافرت و گردش را برطرف کند و در نتیجه بهترین نمونه از تشک های بادی می باشد. محصول مورد نظر به تازگی طراحی و تولید شده است و دارای ساختاری حرفه ای و منحصر به فرد است و از امکانات کامل برخوردار می باشد. امکاناتی نظیر داشتن پمپ باد پدالی سرخود در بدنه محصول که نقش مهمی در به راه اندازی آسان بدنه دارد مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته است تا بدون نیاز به خرید پمپ باد بتوان بدنه بزرگ محصول را راه اندازی کرد. این طراحی حرفه ای تنها در محصولات جدید اینتکس وجود دارد و راحتی زیادی را برای استفاده کنندگان ایجاد می کند. 

در بخش بالایی بدنه قسمت مشخص شده ای وجود دارد که با فشار دادن پا به صورت پی در پی بر روی آن می توان باد لازم برای پر کردن بدنه را تامین کرد. در واقع قسمت گفته شده در محصول پمپ باد پدالی سرخود است که می تواند تنها با فشار دادن پا شروع به تولید باد کند و بدنه را برای استفاده و بهره برداری آماده سازد. این شرایط باعث می شود افراد در محیط های مختلف به ویژه فضای بیرون از خانه بتوانند از وجود تشک بادی مد نظر لذت ببرند و از داشتن آن بهره مند شوند. کسانی که قصد خرید این محصول مطابق با موارد گفته شده را دارند می توانند با قیمت مناسب محصول را از فروشگاه مرکزی اینتکس سفارش دهند تا هم از داشتن یک محصول اورجینال بهره مند شوند و هم بهترین اوقات را به دست آورند.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 140 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپپدالی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای دریچه باد Dual Lock
 قابل استفاده روی آب استخر
 مناسب سفر های کمپینگ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...