تشک بادی

تشک بادی تکنفره مسافرتی 68798

از {{model.count}}

68798

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی تکنفره مسافرتی 68798 بدنه ای کم جا و قابل حمل دارد و از کیفیت بالا و منحصر به فرد برخوردار می باشد. این محصول بی نظیر دارای رویه ای با کیفیت است که سازگاری زیادی از خود نشان می دهد و می تواند با ایجاد مزیت های متعدد برای علاقه مندان مورد استفاده قرار گیرد. از این رو برترین نمونه از محصولات بادی است که می توان آن را برای استفاده در طی سال های زیاد خریداری کرد و از وجود آن بهره مند شد. تشک بادی مد نظر ظرفیت یک نفره دارد و رویه ای مواج شامل آن شده است. این رویه دارای بالش بادی سرخود نیز می باشد که استفاده از آن آسان تر باشد و بتوان بدون نیاز به وسایل اضافه به استراحت و آرامش پرداخت. تشک بادی مد نظر را می توان با خود در مسافرت و گردش به همراه داشت. 

چرا که این بدنه قابلیت حمل آسان دارد و وزن کمی شامل آن شده است. زمانی که خالی از باد باشد بدنه تاشو و قابل حمل است و می تواند کم جا بوده و در بسته بندی کوچک مورد حمل و نقل و جا به جایی قرار گیرد. با این وجود است که تشک بادی مد نظر در تمامی موقعیت های مختلف استفاده می شود و می تواند سازگاری زیادی داشته باشد. سازگاری بالا سبب استفاده از آن در طی سال های زیاد می شود و می تواند بدون مشکل برای افراد مورد استفاده قرار گیرد. با توجه به خصوصیات این محصول تعداد کسانی که به سمت خرید این محصول کشیده می شوند زیاد خواهد بود و محصول جزو پر فروش ترین محصولات طبی و راحتی در دسته بندی تشک های بادی می باشد. خرید تشک بادی تکنفره مسافرتی 68798 تنها از نمایندگی مرکزی اینتکس صورت می گیرد و با قیمت مناسب ارائه می شود و به راحتی می توان آن را خریداری کرد.

 نوعخانگی، سفری، روی آب
 تحمل وزن 110 کیلو گرم
 طول 189 سانتی متر
 عرض 70 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...