فروشگاه

پمپ باد پدالی اینتکس سایز بزرگ 68610

از {{model.count}}

intex 68610

تعداد
نوع
860,000
600,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

پمپ باد پدالی اینتکس سایز بزرگ 68610 یکی از بهترین محصولات اینتکس است که محصولی کاملا خاص و ویژه بوده و برای استفاده در تمام محیط ها کاربرد دارد. این پمپ باد جدید به سادگی لوازم بادی را راه اندازی کرده و انرژی زیادی از شما نمی گیرد. در صورت علاقه به فعالیت های کمپینگ و گردش و مسافرت در طبیعت، بی شک تعدادی لوازم بادی به همراه خود خواهید داشت. شما توسط این پمپ باد می توانید در محیط هایی که دسترسی به برق نداشته و یا نمی توانید از نمونه های فندکی پمپ باد استفاده کنید، لوازم بادی مانند تشک و قایق و ... را به راحتی و در کوتاه ترین زمان تنها با فشردن پدال این پمپ، راه اندازی کرده تا آماده استفاده شود. 

استفاده از پمپ باد پدالی اینتکس

محصول فوق وزن کمی دارد که حمل و جابه جایی آن را آسان کرده است. شما به راحتی می توانید این پمپ باد را به همراه خود برده و از آن استفاده نمایید. هم چنین حجم کوچک بسته بندی این پمپ موجب می شود تا در داخل ماشین و در میان لوازم سفری، فضای زیادی را اشغال نکند و بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. جنس بدنه این پمپ باد بسیار مقاوم بوده و به سادگی دچار آسیب نخواهد شد. محصول طول عمر زیادی دارد و تا سال ها قابل استفاده است. 

برای خرید پمپ باد پدالی اینتکس سایز بزرگ 68610 با ارزان ترین قیمت با مراجعه به سایت سنتر اینتکس، فروشگاه تخصصی محصولات اینتکس، این محصول را سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان درب منزل دریافت نمایید. برای خرید حضوری با شماره های موجود در سایت سنتر اینتکس تماس بگیرید و محصول را از فروشگاه سنتر اینتکس به صورت حضوری دریافت نمایید.

 نوع پدالی
 جنس بدنه پلاستیک فشرده 
 نوع کاربری تمام محصولات بادی
 ابعاد بسته بندی 33*22*7 سانتی متر 
 شرکت سازنده اینتکس 
 پمپاژدارد
 مکشدارد
 سایر ویژگی ها مناسب تمام لوازم بادی
 دارای نازل سه حالته
 قابلیت حمل آسوده
 اقلام همراه دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...