فروشگاه

پمپ باد فندکی و شارژی برقی پر قدرت اینتکس

از {{model.count}}

intex 66642

تعداد
نوع
3,600,000
3,200,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

پمپ باد فندکی و شارژی برقی پر قدرت اینتکس به جهت داشتن قابلیت چند حالته توانسته توجه عده زیادی را به خود جلب کند تا بتوانند در موقعیت های مختلف به راه اندازی تمامی محصولات بادی اقدام کنند و بهترین شرایط را ایجاد سازند. پمپ باد مد نظر با قابلیت اتصال به فندک خودرو نیز شروع به تولید باد می کند و می تواند میزان باد زیادی را تولید کند و وارد بدنه محصولات بادی نماید. در این صورت می توان در مسافرت و گردش و با دسترسی به اتومبیل از این طریق محصول را برای استفاده آماده کرد و تمامی شرایط برای داشتن یک تفریح منحصر به فرد آماده می باشد. به این ترتیب هم تولید باد توسط این پمپ باد با اتصال به فندک خودرو صورت می گیرد که هم می توان تخلیه باد و مکش آن را به وسیله این پمپ باد انجام داد. 

خرید پمپ باد فندکی و شارژی برقی پر قدرت اینتکس ارزانعلاوه بر این موارد محصول دارای قابلیت شارژ شدن با برق نیز می باشد و قدرت کارکرد با شارژ پر در طی چهار ساعت را نیز دارد. درنتیجه با به همراه داشتن این محصول می توان تمامی محصولات بادی را راه اندازی و یا جمع آوری نمود و به صورت مورد علاقه خود راه اندازی محصول را انجام داد. یعنی با دسترسی به فندک خودرو قابلیت راه اندازی به این صورت وجود دارد اما در زمان حضور در محیطی دیگر و دور از دسترس به برق از روش شارژی این پمپ باد استفاده کرد و توانست محصولات بادی بزرگ و حرفه ای را نیز راه اندازی نمود. این محصول قابلیت تولید باد با قدرت بسیار زیاد را دارد و می تواند به سرعت تمامی محصولات را راه اندازی کند. از این رو با خیالی آسوده می توان برای راه اندازی تخت و تشک بادی و قایق بادی و مانند این موارد از آن استفاده کرد. به جهت انتخاب و خرید آسان پمپ باد فندکی و شارژی برقی پر قدرت اینتکس به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید و محصول را با قیمت مناسب سفارش دهید.

نوع برقی و فندکی
 ولتاژ مصرفی  12 و 220 ولت
 زمان استفاده حدود 4 ساعت
 جنس بدنه پلاستیک فشرده
 وزن 1 کیلو گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 شارژر فندکی دارد
 پمپاژ دارد
 مکش دارد
 سایر ویژگی ها مناسب تمام لوازم بادی
 دارای نازل سه حالته
 اقلام همراه دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...