فروشگاه

پمپ باد برقی قدرتمند اینتکس 66644

از {{model.count}}

intex 66644

تعداد
نوع
3,600,000
2,950,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

پمپ باد برقی قدرتمند اینتکس 66644 یک پمپ باد برقی جذاب است که با توجه به قدرت فوق العاده ای که دارد و توان باد بی نظیرش باعث شده تا بین افراد محبوب شده و خیلی از مشتریان عزیز برای باد کردن و راه اندازی محصولات بادی خود از آن استفاده کنند. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که این محصول از نظر ساختار به گونه ای طراحی شده است که به بهترین شکل ممکن می توان آن را در دست گرفت و با توجه به وجود دستگیره فرآیند راه اندازی برای شما ساده و آسان خواهد شد.

این پمپ باد دارای یک عدد نازل سه حالته بوده و یک شلنگ نیز به صورت مجزا در داخل باکس این محصول دیده می شود که از آن نیز می توان برای راه اندازی محصولات بادی و تخلیه باد آن ها استفاده کرد. این پمپ دارای دو عدد محفظه است که یکی از آن ها برای باد کردن و دیگری برای مکش باد کاربرد دارد. توان بالای این محصول را می توان مهم ترین ویژگی و نقطه قوت این پمپ در نظر گرفت. امکان خرید این محصول از سایت سنتر اینتکس برای شما عزیزان هم اکنون فراهم است.

خرید پمپ باد برقی قدرتمند اینتکس مدل 66644

 نوع برقی
 ولتاژ مصرفی  240-220 ولت
 ظرفیت 1100 لیتر در دقیقه
 جنس بدنه پلاستیک فشرده
 وزن 2.5 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 شارژر فندکی خیر
 پمپاژ دارد
 مکش دارد
 سایر ویژگی هامناسب تمام لوازم بادی
دارای نازل سه حالته
دارای شلنگ مجزا
 اقلام همراه دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...