فروشگاه

پمپ باد برقی و فندکی اینتکس 66632

از {{model.count}}

intex 66632

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

پمپ باد برقی و فندکی اینتکس 66632 برای راه اندازی محصولات بادی بزرگ و حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند بهترین اوقات را برای علاقه مندان رقم بزند که با داشتن آن بتوان لذت حضور در محیط های مسافرتی را به دست آورد. پمپ باد مد نظر در دسته بندی پمپ های برقی وجود دارد که با اتصال به برق 220 ولت شهری می تواند شروع به کار کند. در نتیجه می توان با خیالی آسوده از وجود محصول بهره مند شد و توانست بهترین شرایط را به دست آورد. کار کرد این محصول به این شکل است که با وجود شارژر و آدابتور می توان آن را به برق متصل کرد و از آن استفاده نمود. هم چنین از این پمپ می توان به وسیله فندکی خودرو نیز استفاده کرد و به راحتی محصولات مورد نظر را در سریع ترین زمان ممکن داخل خودرو نیز راه اندازی کرد.

خرید پمپ باد برقی و فندکی اینتکس مدل 66632

نازل های مختلف در پمپ باد وجود دارد که متناسب با دریچه راه اندازی محصولات بادی انتخاب شده و سبب اتصال پمپ باد به بدنه می شود. به این صورت است که می توان به راحتی محصول را راه اندازی کرد و از داشتن آن بهره مند شد. تولید باد توسط این محصول در کم ترین زمان انجام می گیرد تا به سرعت محصولات مسافرتی آماده بهره برداری شوند و بتوان از آن استفاده کرد. علاوه بر تولید باد دارای قابلیت مکش باد نیز می باشد تا باد داخل محصولات بادی را تخلیه کرد و محصول را برای جمع آوری آماده سازد. به این ترتیب با داشتن پمپ باد مد نظر به راحتی محصولات بزرگ و حرفه ای مورد بهره برداری قرار می گیرند و در مکان های مختلف هم قابلیت نصب آن به وجود می آید و هم می توان آن را به سرعت جمع آوری کرد. به جهت خرید آسان پمپ باد برقی و فندکی اینتکس 66632 امکان مراجعه حضور ی و یا غیر حضوری به فروشگاه سنتر اینتکس وجود دارد که می توان آن را به راحتی سفارش داد.

فروش پمپ باد برقی و فندکی اینتکس

 نوعبرقی و فندکی
 جنس بدنه پلاستیک فشرده 
 نوع کاربریتمام محصولات بادی
وزن بسته بندی1 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس 
 پمپاژدارد
 مکشدارد
 سایر ویژگی ها دارای نازل سه حالته
حجم باد 450 L
ولتاژ مصرفی 220/12
 اقلام همراه دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...