پمپ باد محصولات بادی

پمپ باد برقی استرمی 63036

از {{model.count}}

stermay 63036

تعداد
نوع
850,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

پمپ باد برقی استرمی 63036 محصولی شگفت انگیز است که با قدرت زیاد و برخورداری از طراحی مقاوم و هم چنین قیمت ارزان توانسته به فروش بالایی برسد. این محصول در مدت کوتاهی رضایت خاطر خریداران را جلب کرده و به یکی از محبوب ترین محصولات تبدیل شده است. برای راه اندازی انواع لوازم بادی در منزل نیازمند یک پمپ باد پرقدرت هستید که این محصول یکی از بهترین گزینه ها می باشد که با وجود قدرت بالا و طراحی بسیار کاربردی، قیمت ارزانی داشته و در سایت سنتر اینتکس به فروش می رسد. این پمپ باد برقی به راحتی به برق متصل شده و هر وسیله بادی را به راحتی قابل استفاده خواهد کرد.

پمپ باد برقی استرمی

در هنگام راه اندازی انواع استخر های بادی، تخت و تشک و ... با استفاده از این پمپ باد برقی در انرژی و زمان صرفه جویی کنید. پس از استفاده از محصولات بادی نیز به راحتی می توانید توسط این پمپ باد، باد داخل وسایل را تخلیه کرده و به حالت قبل برگردانید. این محصول با برخورداری از حالت مکش، امکان تخلیه باد را نیز دارد. پمپ باد فوق دارای سه نازل مجزا است و به انواع دریچه محصولات بادی از کوچک و بزرگ متصل می شود. بدنه این محصول از پلاستیک مقاوم تولید شده است تا در برابر ضربه مقاومت خوبی داشته باشد.

برای خرید پمپ باد برقی استرمی 63036 با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت پس از مراجعه به سایت سنتر اینتکس، سفارش خود را ثبت کنید تا محصول را در زمانی کوتاه درب منزل دریافت نمایید. هم چنین می توانید این محصول را به صورت حضوری خریداری نمایید. برای خرید حضوری با شماره های موجود در سایت سنتر اینتکس تماس بگیرید.

 نوع برقی
 ولتاژ مصرفی 220 ولت 
 جنس بدنه پلاستیک فشرده
 ابعاد بسته بندی 14*14*11 سانتی متر 
 شرکت سازنده استرمی
 پمپاژدارد
 مکشدارد
 سایر ویژگی ها مناسب تمام محصولات بادی
 دارای نازل سه حالته
 اقلام همراه دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...