فروشگاه

پمپ باد اینتکس مدل فندکی 12 ولت 66626

از {{model.count}}

intex 66626

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

پمپ باد اینتکس مدل فندکی 12 ولت 66626 یکی از بهترین انواع پمپ باد اینتکس است که در فروشگاه سنتر اینتکس به عنوان مرکز فروش تخصصی محصولات اینتکس با قیمتی ارزان به فروش می رسد. این پمپ باد دارای ابعادی کوچک بوده که فضای بسیار کمی را نیاز دارد و می توان به سادگی آن را در مسافرت ها حمل کرده و به همراه خود برد. این محصول با برخورداری از وزن بسیار کم به راحتی قابل جابه جایی بوده و در مسافرت به راحتی می توان از آن استفاده کرد.

راه اندازی تشک بادی با پمپ باد فندکی

این محصول برای استفاده در مسافرت و گردش طراحی شده است و برای افراد علاقه مند به طبیعت گردی ایده آل می باشد. شما در کمپینگ و گردش با استفاده از آن می توانید به راحتی لوازم بادی از قبیل تشک بادی، مبل بادی و ... را به راحتی راه اندازی نمایید. هم چنین قایق های بادی اینتکس به راحتی توسط این پمپ باد، آماده استفاده خواهند شد. پس از استفاده نیز با این پمپ باد می توانید محصول را تخلیه کرده و جمع کنید. این محصول دارای سری فندکی است که به قسمت فندک ماشین متصل شده و از طریق برق خودرو، محصولات را راه اندازی می کند. رنگ این پمپ باد مشکی بوده و دارای چند سری مختلف برای باد زدن لوازم بادی مختلف می باشد. 

برای خرید پمپ باد اینتکس مدل فندکی 12 ولت 66626 با ارزان ترین قیمت پس از مراجعه به سایت سنتر اینتکس، سفارش خود را ثبت کنید تا پمپ باد را در اسرع وقت درب منزل دریافت نمایید. هم چنین برای خرید حضوری با مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس می توانید این پمپ باد را خریداری کنید. برای تهیه این محصول با ما در تماس باشید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...