تشک بادی

تشک بادی کرم رنگ دو نفره 64103

از {{model.count}}

64103

تعداد
نوع
1,600,000
1,490,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی کرم رنگ دو نفره 64103 از جمله محصولات پر کاربرد و منحصر به فرد است که با بدنه ای که دارای قابلیت های مختلف می باشد می تواند بهترین موقعیت را برای علاقه مندان به وجود آورد. این محصول بی نظیر و خاص دارای لطافت بر روی خود است و زیبایی چشمگیری دارد. به دلیل رنگبندی بدنه که کرم بوده است می توان محصولی زیبا را دارا بود که در موقعیت های مختلف استفاده می شود و می تواند رضایت مخاطب را جلب کند. با این وجود است که تمامی کسانی که قصد خرید این نمونه از محصولات بادی را دارند می توانند آن را خریداری کرده و به داشتن آن اقدام نمایند و در هر موقعیت به بهره مندی از آن بپردازند. تشک بادی کرم رنگ دو نفره 64103 قابلیت راه اندازی و استفاده آسان دارد و می تواند در کم ترین زمان آماده استفاده توسط افراد شود.

 از این رو زمانی که به فکر مهیا کردن جای خواب می باشید در زمان کم و به سرعت می توانید این محیط را به وسیله تشک بادی مد نظر ایجاد سازید. طول عمر بدنه به اندازه ای است که رضایت مخاطب را جلب می کند و با داشتن سازگاری های زیاد قادر به لذت بردن افراد می شود و می تواند در محیط بیرون سطحی طبی و راحتی برای خوابیدن افراد را مهیا سازد. کسانی که به دنبال خرید یک وسیله کاربردی برای مسافرت و گردش می باشند که در دسته بندی تشک بادی قرار دارد می توانند به سایت فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و محصول را با قیمت مناسب از طریق مراجعه به دست بندی گفته شده انتخاب و سفارش دهند. ثبت سفارش در کم ترین زمان رخ می دهد و به آسانی افراد قادر به خرید در هر موقعیت زمانی و مکانی خواهند بود.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 270 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای لایه های فایبرتک
 دارای وزن و حجم کم در حالت جمع شده
 رویه مواج و ضد تعریق
 قابل استفاده روی آب های کم عمق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...