تشک بادی

تشک بادی مسافرتی دو نفره 68755

از {{model.count}}

68755

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی مسافرتی دو نفره 68755 بدنه ای عریض و بزرگ دارد که برای استفاده دو فرد ساخته شده است. این بدنه از جنس پی وی سی برزنتی است که برای ایجاد سازگاری زیاد بخش های مختلف آن از انواع مختلف پی وی سی برزنتی تشکیل شده است. در واقع می توان این بدنه خاص را در طی سال های زیادمورد استفاده قرار داد و از داشتن آن لذت برد و در محیط بیرون از خانه نیز موقعیت دلخواهی برای استراحت و خوابیدن به دست آورد. تشک بادی مد نظر بدنه ای کم جا و قابل حمل دارد که وزن کمی به آن اختصاص یافته است. این بدنه در زمان خالی بودن از باد می تواند تاشو و قابل حمل باشد و برای استفاده در موقعیت های مختلف حمل و نقل و جا به جا شود. 

در نتیجه محصولی خاص و منحصر به فرد است که در موقعیت های گوناگون به راحتی راه اندازی نیز می شود. راه اندازی این نمونه از محصولات بادی سریع و آسان است که در نهایت می توان در زمان رسیدن به مکان مورد نظر در کم ترین زمان تشک بادی را برای خوابیدن و استراحت آماده کرد. برقرار کردن این سطح طبی در کم ترین زمان باعث می شود تا افراد فضای بی نقص و حرفه ای داشته باشند و در این موقعیت مناسب به استراحت و آرامش بپردازند. در هر صورت این محصول کاربردی و خاص را می توان با خود حمل و نقل و جا به جا کرد و در مسافرت به بهره مندی از آن دست پیدا کرد. خرید تشک بادی مسافرتی دو نفره 68755 که از جنس با کیفیت و ضد حساسیت می باشد و از طول عمر بالا برخوردار است تنها از فروشگاه محصولات بادی اینتکس صورت می گیرد و می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمود تا در تمامی شرایط به موقعیت دلخواه و استاندارد دست پیدا کرد.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 183 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ----
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.5 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 به همراه دو عدد بالش
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...