تشک بادی

تشک بادی مسافرتی بست وی 67004

از {{model.count}}

67004

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی مسافرتی بست وی 67004 بزرگ و جادار است و به صورت دو نفره آماده استفاده علاقه مندان می باشد. این محصول به دلیل وزن کم و قابلیت حمل آسان توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است که در نتیجه به عنوان یک تشک بادی مسافرتی از آن یاد می شود. با این وجود است که کسانی که به صورت مداوم به مسافرت و گردش می روند می توانند این محصول را خریداری کرده و در اغلب موارد از آن به عنوان سطح استراحت و آرامش خود استفاده کنند. این محصول ظرفیت دو نفره دارد که در نتیجه بیش ترین میزان کاربرد را از خود نشان می دهد. همچنین دارای رویه مواج و طبی است که راحت ترین حالت ممکن را رقم می زند. تشک بادی مسافرتی بست وی 67004 رویه ای با جنس مخمل دارد و لطافت زیادی را ایجاد کرده است. 

به این صورت می تواند رضایت مخاطب را به دست اورد و جزو محبوب ترین وسایل راحتی برای به آرامش رسیدن افراد باشد. این محصول بی نظیر ضد حساسیت است و با این ویژگی حساس ترین افراد نیز قادر به استفاده از آن می باشند. به جهت خرید آسان این محصول علاقه مندان می توانند به دو روش حضوری و غیر حضوری نسبت به داشتن آن اقدام نمایند. روش حضوری مراجعه به نمایندگی های مجاز اینتکس در سراسر کشور است که در اغلب شهر ها وجود دارد و در صورت دسترسی می توان از مشاهده مستقیم محصول نیز برخوردار بود. اما روش دیگری که مورد توجه قرار گرفته است روش غیر حضوری می باشد که با ورود به سایت فروشگاه اینتکس خرید محصول انجام می شود. مراجعه به سایت و انتخاب محصول از دسته بندی مربوط به تشک بادی دو نفره اورجینال باعث ثبت سفارش محصول در کم ترین زمان می شود.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 295 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 183 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.9 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج طبی
 قابل استفاده در مسافرت ها
 دارای رویه ضد تعریق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...