تشک بادی

تشک بادی راحتی بست وی 67391

از {{model.count}}

67391

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی راحتی بست وی 67391 به رنگ کرم می باشد و از زیبایی ظاهری برخوردار است. سطح محصول به ساده ترین حالت ممکن ساخته شده است اما می تواند میزان راحتی زیادی را ایجاد سازد. به گونه ای که برای محیط های مختلف بتوان آن را مورد استفاده قرار داد و از آن لذت برد. بیش ترین میزان سازگاری در این محصول به دلیل آن است که یک بر آمدگی به نام بالش بادی سرخود در ساختار آن وجود دارد که برای قرار گیری سر به حالت استاندارد در نظر گرفته می شود. از این رو موقعیت دلخواهی است که می توان بر روی آن لحظات خوبی را سپری کرد. تشک بادی راحتی بست وی 67391 از مزیت های زیادی برخوردار می باشد که توانسته در مدت زمان کم توجه عده زیادی را به خود جلب کند و بر این اساس محصول را خریداری کنند. شرایطی که به وسیله آن راحتی و آرامش به دست می آید شامل ضد حساسیت بودن بدنه می شود. 

بدنه منحصر به فرد محصول می تواند بدون ایجاد حساسیت و یا جلوگیری از حساسیت های پوستی برای استفاده در طول مدت زمان زیاد و در تمامی فصول سال در نظر گرفته شود و با این وجود نیاز استفاده کننده نسبت به داشتن راحتی و آرامش را پاسخ بدهد. به این ترتیب برترین نمونه از محصولات بادی و راحتی است که به دلیل راه اندازی اسان و داشتن وزن کم می توان آن را در مسافرت و گردش با خود به همراه داشت و در کم ترین زمان به نصب آن اقدام کرد. بالش بادی سرخود نیز خصوصیات مفیدی را ایجاد کرده است که بر حسب آن افراد می توانند گردن و سر را در شرایط راحت قرار دهند و بدون مشکل به خواب فرو بروند. برای راه اندازی تشک بادی راحتی بست وی 67391 دریچه ای وجود دارد که به پمپ باد متصل می شود. این دریچه مسیر باد شدن بدنه را مشخص می کند و سبب می شود میزان باد داخل بدنه تنظیم شود. در نتیجه دچار ترکیدگی نشود و بتوان از وجود آن بهره کافی را برد. چنانچه تمایل به خرید این محصول دارید تنها می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

نوعخانگی
 تحمل وزن 250 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع  22 سانتی متر
 جنس رویه جیر ضد تعرق
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ برقی 
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای طرح زیبا
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما،ساک حمل

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...