تشک بادی

تشک بادی دو نفره بست وی با بالش بادی

از {{model.count}}

bestway 67374

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید جدید ترین تشک بادی دو نفره بست وی با بالش بادی دارای امکانات کامل به همراه پمپ باد دستی دارای رویه طبی و مواج و بدنه ضد حساسیت و ضد تعریق مناسب تمام سنین از فروشگاه سنتر اینتکس

تشک بادی دو نفره بست وی با بالش بادی کامل ترین محصول جهت استفاده در موقعیت های مختلف می باشد که بر روی سطوح گوناگون قرار می گیرد و می تواند بهترین اوقات را برای افراد ایجاد سازد. این محصول بی نظیر تشکیل شده از سازگار ترین حالت ممکن که توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و برای آن ها کاربردی و منحصر به فرد باشد. در این صورت کسانی که به دنبال یک تشک بادی بی نظیر و حرفه ای با بدنه بزرگ و جادار می باشند که برای تمامی رده های سنی استفاده کنند خرید این محصول به آن ها توصیه می شود تا در نهایت بتوانند در طول عمر بالا برترین موقعیت و شرایط را کسب کنند و از داشتن آن نیز لذت ببرند. تشک بادی مد نظر به همراه دو بالش بادی و یک پمپ باد دستی ارائه می شود که بابت آن ها هزینه اضافه پرداخت نمی شود و در واقع نقطه قوت محصول به حساب می آید. در این صورت علاقه مندان می توانند با در نظر گرفتن سازگاری زیاد بدنه که شامل رویه مواج با قابلیت ضد حساسیت بودن و ضد تعریق بودن می باشد آن را مورد خریداری قرار دهند و بهترین اوقات را از آن به دست آورند و در نهایت بتوانند مزیت های زیادی را کسب کنند. با این محصول می توان در مسافرت و گردش بهترین حالت ممکن را داشت و ایجاد اقامتگاه کرد و در این صورت افراد در موقعیت ایمن و طبی بتوانند حضور داشته باشند و بتوانند رضایت را ایجاد سازند. به منظور اقدام به خرید تشک بادی دو نفره بست وی با بالش بادی با کیفیت بالا و طول عمر زیاد که مزیت های آن گفته شده است به فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس مراجعه کنید و محصول را به راحتی خریداری نمایید.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 300 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ دارد
 نوع پمپ دستی مجزا
ساک حمل -
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.1 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای دو عدد بالش بادی
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...