تشک بادی

تشک بادی دو نفره با پمپ پدالی 66929

از {{model.count}}

66929

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره با پمپ پدالی 66929 جدید ترین نمونه از محصولات بادی اینتکس است که با عنوان تشک بادی برای افراد مورد استفاده قرار می گیرد. داشتن پمپ پدالی سر خود که در بدنه کار گذاشته شده است سبب می شود که این محصول را بتوان با خیالی آسوده مورد بهره برداری قرار گرفت و از داشتن آن لذت برد. با توجه به وجود بدنه بزرگ و جادار در این تشک بادی افراد زیادی تمایل به داشتن آن دارند و نسبت به خرید محصول اقدام می کنند. در نتیجه برترین نمونه از تشک های بادی است که امروزه افراد تمایل به داشتن آن دارند و سعی دارند که به سمت خرید آن کشیده شوند. این تشک بادی را می توان با خیالی آسوده با خود به مکان های مختلف هدایت کرد. این محصول بهترین گزینه برای بهره برداری در مسافرت و گردش است چرا که به راحتی راه اندازی می شود و ساختار مستحکم و در عین حال نرمی به خود می گیرد تا بتوان بر روی آن احساس امنیت و آرامش را به دست آورد. 

تشک بادی مد نظر دارای پمپ پدالی سر خود می باشد که نکته مثبت در طراحی آن محسوب می شود. چرا که امکان راه اندازی آسان را برای افراد مهیا کرده است و می توان با فشار دادن پی در پی پا بر روی بخش مورد نظر بدنه را برای استفاده و بهره برداری آماده کرد. تشک بادی دو نفره با پمپ پدالی 66929 رنگ سبز دارد که توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است تا به سمت داشتن آن کشیده شوند و محصولی جذاب و منحصر به فرد را خریداری کنند. مخمل به کار رفته در رویه آن نیز در نهایت کیفیت می باشد تا بتوان به راحتی از آن بهره مند شد و نسبت به استفاده کردن از آن اقدام نمود. خرید این محصول تنها از نمایندگی اینتکس امکان پذیر است.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ پدالی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.9 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...