تشک بادی

تشک بادی دو نفره با پمپ باد پدالی 64763

از {{model.count}}

64763

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره با پمپ باد پدالی 64763 یکی از مهم ترین محصولاتی است که در مسافرت و گردش به همراه افراد می باشد و در صورت وجود موقعیت مناسب می توان نسبت به راه اندازی آن اقدام نمود. این تشک بادی دارای بدنه ای با جنس با کیفیت پی وی سی است که رویه آن از نوع مخمل می باشد. به همین خاطر می توان لطافت زیادی را حس کرد و از داشتن آن لذت برد. قرار گیری بر روی این محصول برای داشتن اوقات خوشایند بسیار لذت بخش می باشد و افراد زیادی را متمایل به خرید می کند. به همین خاطر است که علاقه مندان می توانند با خرید تشک بادی دو نفره با پمپ باد پدالی 64763 در مسافرت و گردش بی نیاز از تمامی وسایل راحتی برای خواب باشند و بدون مشکل آن را مورد استفاده قرار دهند. 

راه اندازی این محصول بی نظیر به وسیله پمپ باد صورت می گیرد که با خرید این تشک بادی به صورت رایگان به خریدار داده می شود. پمپ باد می تواند در مدت زمان کم با اتصال به دریچه ورود باد بدنه را آماده بهره برداری نماید و برای استفاده استحکام مورد نظر را به محصول ببخشد. از این رو برترین نمونه از محصولات بادی است که امروزه افراد به آن نیاز دارند. جهت سفارش و خرید هر یک از تشک های بادی که ساخت شرکت اینتکس است همواره می توان به نمایندگی رسمی و معتبر آن مراجعه کرد. از این رو خرید تشک بادی دو نفره با پمپ باد پدالی 64763 تنها با مراجعه به نمایندگی مرکزی اینتکس صورت می گیرد.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 272 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ پدالی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...