تشک بادی

تشک بادی دو نفره بالش دار 66780

از {{model.count}}

66780

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره بالش دار 66780 ساختاری مستحکم و مقاوم دارد که می تواند به عنوان یک محصول دائمی استفاده شود. در نتیجه بهترین گزینه برای کسانی است که به دنبال سطحی طبی و راحتی می باشند و می توانند به راحتی آن را در مسافرت و گردش و یا منزل مورد استفاده و بهره برداری قرار دهند. این محصول رویه ای طبی دارد و ساختاری مواج شامل آن شده است به این صورت کسانی که به دنبال یک وسیله کاربردی و منحصر به فرد هستند آن را خریداری کرده و به نصب و راه اندازی آن بر روی سطوح بپردازند. وجود تشک بادی دو نفره بالش دار سبب شده است که دیگر وسایل راحتی اضافه به همراه افراد قرار نگیرد و قادر به داشتن وسایل کم تر در مسافرت باشند.

 تشک بادی دو نفره بالش دار 66780 دارای برآمدگی است که به نام بالش بادی سرخود نام گذاری می شود. از این رو گردن نیز در شرایط استاندارد قرار می گیرد و می تواند از بروز درد و خستگی جلوگیری نماید. با این وجود است که افراد در فضای باز محصول را راه اندازی می کنند و بر روی آن استراحت دارند. چرا که بدنه دارای قابلیت ایجاد سازگاری بالا در زمان قرار گیری در معرض اشعه آفتاب است و می تواند طول عمر خود را حفظ کند در نتیجه بهترین محصول برای بهره مندی از اوقات خوشایند است و می تواند در طی سال های زیاد مورد استفاده واقع شود. ساختار طبی و مواج با رویه مقاوم و منحصر به فرد توجه عده زیادی را به خود جلب می کند و تمایل دارند به خرید آن اقدام نمایند. در نتیجه امکان خرید این محصول از فروشگاه محصولات بادی اینتکس فراهم شده است که افراد می توانند با خیالی آسوده از این طریق اقدام نمایند.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 220 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپبرقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 قابلیت مکش باد توسط پمپ
 دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...