تشک بادی

تشک بادی دو نفره اصل بست وی

از {{model.count}}

bestway 67002

تعداد
نوع
2,200,000
2,000,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید جدید ترین تشک بادی دو نفره اصل بست وی با کیفیت بالا و قیمت مناسب دارای سازگاری زیاد و طول عمر بالا با بدنه ضد حساسیت و ضد تعریق و ساختار اسپرت مناسب مسافرت از فروشگاه سنتر اینتکس

تشک بادی دو نفره اصل بست وی از  سری محصولات برند و اصل می باشد که مناسب استفاده در مسافرت و گردش و شرکت در کمپینگ بوده است و در این صورت می تواند برای استفاده بر روی سطوح مختلف دارای سازگاری زیاد باشد. تشک بادی مد نظر دارای رویه ضخیم است که این ضخامت در بخش کف بیش تر شده است و توانسته برای قرار گیری در موقعیت های مختلف ایجاد سازگاری کند. دو لایه بودن کف آن را از گزند آسیب و سوراخ شدن در امان نگه می دارد و می تواند طول عمر محصول را افزایش دهد. در این صورت تشک بادی با ظرفیت دو نفره توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و جزو پر فروش ترین و محبوب ترین محصول با استفاده طولانی مدت شده است که قابلیت استفاده در مکان های مختلف را دارد. از این محصول سازگار و منحصر به فرد در مسافرت استفاده می شود و قابلیت استفاده در فضای باز را دارد. در این صورت بدنه در برابر اشعه خورشید مقاومت زیادی از خود نشان می دهد و دارای طول عمر می باشد که بدون هر گونه آفتاب سوختگی و پارگی برای استفاده در سال های زیاد انتخاب می شود. تشک بادی مد نظر برند و اصل است که ساخت شرکت بست وی می باشد تا در این صورت در خصوص کیفیت و مطلوبیت بدنه و سازگاری آن اطمینان کامل را حاصل کرد و از داشتن این محصول بی نظیر و خاص لذت برد. هر یک از کسانی که به دنبال خرید تشک بادی دو نفره اصل بست وی می باشند تنها می توانند به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کنند و خرید خود را ثبت نمایند و یا به صورت غیر حضوری نسبت به خرید این محصول از سایت فروشگاه اقدام نمایند تا در نهایت بهترین شرایط را کسب کنند.

 نوعخانگی ، سفری
 تحمل وزن 270 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ -
 نوع پمپ -
ساک حمل -
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.4 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...