تشک بادی

تشک بادی بست وی دو نفره 67836

از {{model.count}}

67836

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی بست وی دو نفره 67836 بزرگ و راحت است و می تواند به عنوان یک محصول دائمی برای استفاده در منزل و محیط های دیگر مد نظر قرار گیرد. این تشک بادی سطحی راحتی و طبی می باشد که می توان بر روی آن اوقات خوشی را سپری کرد و به استراحت مشغول شد. کناره های محصول از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد تا در نتیجه ظاهری جذاب و زیبا شامل این محصول شود و  بتوان از وجود آن نهایت بهره برداری های لازم را به میان آورد. این تشک بادی ظرفیت دو نفره دارد و سطح بزرگی را ایجاد می کند تا به راحتی دو فرد بر روی آن قرار گیرند. 

توان بدنه برای مقاومت در برابر فشار وارد بر آن از سوی وزن افراد زیاد است تا افراد سنگین وزن نیز با خیالی آسوده قادر به استفاده از این محصول باشند و بتوانند محصول را با قیمت مناسب خریداری کنند. در نتیجه تمامی مزیت های مورد توجه برای استفاده و بهره مندی افراد را خواهد داشت و در نتیجه جزو محبوب ترین تشک های بادی برای استفاده در شرایط مختلف است. تشک بادی بست وی دو نفره 67836 با قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس خریداری می شود و می توان از وجود آن در طی سال های زیاد بهره مند شد.

نوعخانگی ، سفری
 تحمل وزن 250 کیلوگرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع  30 سانتی متر
 جنس رویه مخمل ضدتعریق
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
 نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 5 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای طرح زیبا
دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...