تشک بادی

تشک بادی بزرگ دو نفره بست وی اصل

از {{model.count}}

bestway 67472

تعداد
نوع
2,200,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید با کیفیت ترین تشک بادی بزرگ دو نفره بست وی اصل برای استفاده در موقعیت های مختلف مناسب بهره مندی در مسافرت و گردش با بدنه بزرگ و جادار و توان بالای بدنه از فروشگاه سنتر اینتکس

تشک بادی بزرگ دو نفره بست وی اصل برترین نمونه از محصولات بادی است که تمامی مزیت های ممکن را دارد و افراد می توانند بدون هر گونه مشکل و دشواری نسبت به استفاده کردن از این محصول اقدام نمایند. این محصول سازگار با طول عمر بالا سبب شده است که راحتی زیادی شامل حال افراد شود و بتوانند در محیط های مختلف مانند مسافرت و گردش نیز این مزیت را داشته باشند و بهترین اوقات را کسب کنند. در این صورت به عنوان با کیفیت ترین و منحصر به فرد ترین محصولی شناخته شده است که امروزه می توان آن را برای خود و یا سایر افراد خریداری کرد و مورد بهره برداری قرار داد. تشک بادی مد نظر بدنه ای بزرگ و جادار دارد به طوری که دو فرد همزمان بر روی آن جای می گیرند و قادر به کسب راحتی زیاد می باشند. این محصول بی نظیر رویه ای ضد حساسیت دارد که به خاطر استفاده از بهترین متریال می باشد. در این صورت محصولی که از آن به عنوان برترین نمونه از محصولات بادی یاد می شود را می توان در مکان های مختلف استفاده کرد و برای رده سنی مختلف ترتیب داد و موجب آسایش آن ها شد. علاوه بر این موارد بدنه به گونه ای ساخته شده است که قابلیت ضد تعریق نیز دارد و می توان بدون هر گونه مشکل در تمامی آب و هوا ها آن را مورد استفاده قرار داد و از وجود آن لذت برد. قابلیت راه اندازی آسان با ساختاری استاندارد که طول عمر بالا را رقم می زند سبب جذب مخاطب شده است و می تواند توجه آن ها را به خود جلب کند. به جهت خرید تشک بادی بزرگ دو نفره بست وی اصل به فروشگاه محصولات بادی سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

 نوعخانگی ، سفری
 تحمل وزن 280 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ -
 نوع پمپ -
ساک حمل -
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...