تشک بادی

تشک بادی بزرگ با پمپ سرخود 64762

از {{model.count}}

64762

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی بزرگ با پمپ سرخود 64762 برای استفاده در موقعیت های مختلف ساخته شده است و از طراحی حرفه ای برخوردار می باشد. به طوری که می توان با خیالی آسوده از وجود آن بهره مند شد و از داشتن آن لذت برد. محصول مورد نظر بدنه ای بزرگ و جادار دارد که در بسیاری از موقعیت ها برای استفاده دو فرد در نظر گرفته می شود و می تواند نیاز افراد به داشتن سطح راحتی و طبی را برطرف کند. از این رو جزو محصولات پر فروش و منحصر به فردی است که رضایت مخاطب را به خود جلب می کند و می تواند طول عمر بالا داشته باشد. تشک بادی بزرگ با پمپ سرخود 64762 ساختاری ساده و محبوب دارد و می تواند نظر عده زیادی را به خود جلب کند. از این رو پر فروش ترین تشک بادی با بدنه بزرگ نیز می باشد که برای استفاده در منزل و یا مسافرت و گردش استفاده می شود. 

در داخل چادر مسافرتی های بزرگ می توان این محصول را نصب و راه اندازی کرد و سطح داخلی چادر مسافرتی را طبی نمود. تا به این صورت در مسافرت و گردش در داخل چادر مسافرتی شرایط خوبی را به دست آورد و توانست به خواب پرداخت. وزن کم بدنه و همچنین دارا بودن ساک حمل می تواند حمل و نقل محصول را آسان کند و به راحتی موجب جا به جایی محصول شود. کسانی که به سمت داشتن این محصول کشیده می شوند می توانند با قیمت مناسب آن را داشته باشند و در موقعیت های مختلف به استفاده کردن از آن اقدام نمایند. تشک بادی بزرگ با پمپ سرخود 64762 دارای قابلیت ضد حساسیت و ضد تعریق است و به راحتی در فصل تابستان نیز برای استفاده افراد آماده می باشد. این محصول را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 272 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ پدالی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...