تشک بادی

تشک بادی با بالش بادی سرخود 64148

از {{model.count}}

64148

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی با بالش بادی سرخود 64148 بزرگ و جادار است و می توان بر روی آن آرامش خود را به دست آورد. بدنه از جنس پلاستیک فشرده پی وی سی می باشد که رویه مخمل دارد و در بخش کناره شامل پی وی سی طرح چرم شده است. در نتیجه می توان به راحتی از وجود آن لذت برد و در اغلب مواقع از داشتن آن بهره مند شد. جا به جایی و حمل این محصول بسیار آسان می باشد. چرا که این محصول وزن کمی دارد و در حالت راه اندازی نشده ابعاد کمی را به خود اختصاص می دهد در نتیجه می توان در داخل ساک حمل آن را برای استفاده در مسافرت و گردش با خود به همراه داشت. 

این محصول بی نظیر و خاص ضد حساسیت می باشد و در نتیجه برای کودکان نیز مناسب می باشد. به این ترتیب کسانی که قصد داشتن آن را دارند باید بدانند که هر یک از اعضای خانواده آن ها به راحتی می توانند این محصول را مورد استفاده و بهره برداری قرار دهند. تشک بادی با بالش بادی سرخود 64148 لطافت زیادی ایجاد می کند و می تواند با طول عمر بالا برای هر یک از کسانی که به سمت داشتن این محصول جذب می شوند مورد استفاده قرار گیرد. چنانچه قصد سفارش و خرید این محصول را دارید به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 275 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ برقی 220 ولت
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکتاینتکس
 دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای پمپ باد دو کاره
 دارای بالش بادی سرخود
 مناسب سنین بزرگسال
 قابل استفاده در چادر های سفری
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...