پیش از خرید انواع مبل های شنی لازم است تا اطلاعات کاملی در خصوص انواع مبل شنی داشته باشید تا بتوانید بهترین مورد را انتخاب کرده و از فروشگاهی معتبر با قیمتی بی نظیر خرید کنید. در صورت برخورداری از اطلاعات مناسب، شما می توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و با شناخت ویژگی های انواع مبل شنی، بهترین تولید کننده و مناسب ترین فروشگاه را شناسایی نمایید تا محصولی با بهترین کیفیت داشته باشید. در این مطلب ابتدا به معرفی مشخصات انواع مبل های شنی پرداخته و سپس ویژگی های فروشگاه مناسب برای خرید مبل شنی را بررسی می کنیم تا شما بتوانید خریدی لذت بخش را تجربه نمایید.

ساختار مبل شنی 

مبل های شنی عمدتا ساختاری مشابه دارند و از بخش های مشابه یکدیگر تشکیل شده اند و تفاوت آن ها در تفاوت مواد اولیه و نوع طراحی می باشد. تمامی مبل های شنی دارای رویه ای از جنس پارچه مقاوم و ضخیم هستند که دارای زیپ بوده و قابلیت جدا شدن از بدنه اصلی را دارد. یک زیره نیز در مبل شنی وجود دارد که مواد داخلی مبل شنی در داخل آن قرار می گیرند. این پارچه معمولا از جنس سبک تری نسبت به رویه دوخته شده و دارای مقاومت کمتری است. این بخش نیز دارای زیپ بوده که مواد داخلی از طریق آن زیپ شارژ شده و یا تعویض می شوند. در داخل آن نیز مواد داخلی قرار دارند که دارای کیفیت و جنس های مختلفی هستند. تمامی مبل های شنی از این سه قسمت تشکیل شده اند و تنها درطراحیی ظاهری و جنس این سه بخش با یکدیگر تفاوت دارند. 

مبل شنی با زیرپایی

تفاوت های مبل های شنی با یکدیگر 

همانطور که گفته شد اغلب مبل های شنی در طراحی ظاهری و جنس مواد اولیه با هم متفاوت می باشند. در خصوص رویه مبل شنی، برخی از محصولات دارای رویه های مبلی از جنس جیر و مخمل بوده و برای برخی از مبل های شنی از پارچه های شناخته شده مازراتی و ... استفاده می شود. به علاوه در صورت تمایل می توانید انواع مبل های شنی را با رویه چرمی تهیه کنید و از آن در ایجاد دکوراسیون بی نظیر بهره مند شوید. رویه مبل های شنی با توجه به سلیقه شما و دکوراسیون محیط می تواند تغییر کند. اغلب استفاده از رویه های قابل شستشو پیشنهاد می شود تا در صورت آلودگی بتوانید به راحتی رویه را توسط زیپ متصل به آن جدا کرده و مورد شستشو قرار دهید. نکته مهم در خصوص این محصولات قابلیت تعویض رویه است. در صورت تغییر دکور و یا وارد شدن آسیب به رویه مبل شنی می توانید رویه جدیدی را تهیه کرده و تعویض کنید و نیازی به خرید مجدد مبل شنی نخواهید داشت. جنس مواد داخلی مورد استفاده در داخل مبل شنی نیز با یکدیگر متفاوت است. عمدتا از مواد داخلی یونولیتی، الیاف، ابر و الیاف، ابر و یونولیت و ... در داخل مبل های شنی استفاده می شود که هر یک دارای قیمت متفاوت و کارایی مختلف هستند. برای مثال مواد داخلی یونولیتی به صورت گوی های کوچکی هستند که به راحتی بر روی یکدیگر حرکت کرده و انعطاف بالایی از خود نشان می دهد. هم چنین این مواد داخلی وزن بسیار کمی دارند. اما در استفاده دراز مدت، سریع تر از دیگر مواد داخلی دچار افت شده و نیاز به شارژ مجدد و یا تعویض پیدا خواهند کرد. به همین دلیل دارای ارزان ترین قیمت بوده و به سادگی در دسترس هستند. مواد داخلی الیاف نیز استحکام بالاتری دارند و به سادگی دچار افت نشده و حجم خود را در دراز مدت حفظ می کنند. این مواد داخلی بسیار نرم و منعطف هستند و تا سال ها قابل استفاده می باشند. اما قیمت بسیار بالاتری در مقایسه با دیگر نمونه ها داشته و در صورت خرید، هزینه بالاتری را شامل می شود. 

طراحی ظاهری مبل های شنی نیز یکی دیگر از دلایل تفاوت در این محصولات است. مبل های شنی دارای انواع بسیار متفاوتی هستند و تنوع بسیار زیادی دارند. به همین دلیل لازم است تا اطلاعاتی در خصوص نوع استفاده و کارایی این محصولات کسب کرده و سپس اقدام به خرید مبل شنی مورد نظر خود کنید. این محصولات برای نشستن های طولانی مدت طراحی شده اند تا فضایی راحت برای نشستن ایجاد شده و افراد از درد در کمر و گردن و ... رها شوند. به همین دلیل در زمان خرید مبل های شنی، نوع استفاده از آن اهمیت زیادی دارد. برخی از افراد برای مطالعه از این محصولات استفاده می کنند که لازم است انواعی را انتخاب کنند که بدن در وضعیت مطالعه راحت باشد. برخی از افراد برای گیم و یا تماشای تلوزیون نیازمند مبل شنی هستند. برخی از افراد از این محصول در دفتر کار خود و برای بررسی پرونده ها و ... بهره می برند که لازم است تا مبل های شنی ساده تر و با رنگ های شیک و تیره را انتخاب کنند تا هم دیرتر کثیف شده و نیاز به شستشو نداشته باشد و هم مطابق با دکوراسیون دفتر کار باشد. برخی از انواع مبل های شنی دارای دسته و پشتی بلند هستند که تکیه دادن را آسان تر می کنند. برخی دیگر نیز زیرپایی راحت دارند که دو منظوره بوده و هم می توان به عنوان میز کنار مبل شنی از آن استفاده کرد و هم می توان بر روی آن نشست و از آن به عنوان پاف نشیمن بهره برد. 

مبل شنی بزرگ اینتکس

انتخاب فروشگاه مناسب برای خرید مبل شنی 

پس از بررسی انواع مبل های شنی و کیفیت انواع مختلف، لازم است تا فروشگاهی مناسب را برای تهیه مبل شنی مورد نظر خود پیدا کنید. بی شک بهترین فروشگاه، باید ویژگی های مناسبی داشته باشد تا بتوان با خاطر آسوده از آن خرید کرد. فروشگاه مبل شنی خوب لازم است تا تنوع بالایی داشته باشد تا بتوانید به راحتی محصول مورد نظر خود را مطابق با دکوراسیون و کارایی مد نظرتان جست و جو کرده و خریداری کنید. در فروشگاه مبل شنی اینتکس با تنوع بسیار بالا، شما قادر هستید تا محصولات را تست کرده و پس از نشستن بر روی مبل شنی و امتحان کردن نشیمنگاه هر محصول، نسبت به خرید و سفارش اقدام نمایید. مبل های شنی انواع بسیار زیادی دارند که با امتحان کردن می توان محصول مورد نظر را پیدا کرده و سفارش داد. عرضه کننده تخصصی مبل های شنی لازم است تا شفاف عمل کرده و در خصوص جنس مواد داخلی و کیفیت رویه مبل شنی اطلاعات درستی را در اختیار خریداران بگذارد تا مشتری بتواند با خاطر آسوده با صرف هزینه مورد نظر خود محصول را خریداری کند. به دلیل تنوع در مواد داخلی و پارچه رویه مبل شنی، لازم است تا عرضه کننده در خصوص کیفیت متریال مورد استفاده صادق و شفاف باشد تا خاطر خریداران از بابت کیفیت مبل شنی آسوده شود. نکته حائز اهمیت دیگر در خصوص خرید مبل شنی، انتخاب فروشگاهی است که تمامی محصولات را به طور مستقیم عرضه کرده و با حذف واسطه ها و خرید مستقیم از تولید کننده، ارزان ترین قیمت را دارد. شما به راحتی می توانید از این فروشگاه خرید خود را انجام دهید بدون اینکه هزینه زیادی را متحمل شده و به دلیل وجود داشتن واسطه، پول بیش تری پرداخت کنید. 

مبل شنی با تکیه گاه و جیب

مبل شنی از کجا بخریم؟

با توجه به نکات گفته شده در این مطلب، شما با خاطر آسوده می توانید از طریق فروشگاه تخصصی سنتر اینتکس به راحتی مبل شنی مد نظر خود را جست و جو کرده و خریداری نمایید. در این فروشگاه مبل های شنی به صورت تخصصی عرضه شده و دارای بالاترین تنوع هستند. به همین دلیل با مراجعه به سایت سنتر اینتکس، شما شاهد تنوع بی نظیر این محصولات خواهید بود و می توانید مبل شنی مد نظر خود را به سادگی پیدا کرده و تهیه کنید. به علاوه در این فروشگاه تعداد بالایی از نمونه های حاضر مبل شنی قرار دارند که با مراجعه حضوری به فروشگاه سنتر اینتکس، شما خواهید توانست بر روی این محصولات نشسته و پس از تست کردن تمامی مدل های مبل شنی، اقدام به خرید نمایید. انواع مدل های مبل شنی با مواد داخلی مختلف و سفتی و نرمی متفاوت در این فروشگاه موجود هستند. به علاوه انواع پارچه های مبلی در رنگ های گوناگون و با قیمت های مختلف و انواع ایرانی و خارجی موجود می باشند که پس از مشاهده حضوری می توانید رویه مورد نظر برای مبل شنی را نیز سفارش دهید. مواد داخلی گوناگون نیز در این فروشگاه موجود می باشند که در صورت وارد شدن آسیب به مواد داخلی و یا افت حجم مواد داخلی، می توانید از این طریق مواد داخلی را خریداری کرده و جایگزین کنید و یا شارژ نمایید. به این ترتیب تا سال ها نیازی به خرید مجدد نداشته و در صورت بروز هر گونه مشکلی می توانید برای مشاوره و راهنمایی با شماره های موجود در سایت تخصصی فروشگاه اینتکس تماس بگیرید. تمامی پرسنل حاضر در این فروشگاه از اطلاعات کامل و مفیدی بهره مند هستند که در صورت نیاز به مشاوره خرید می توانند به راحتی راهنمای شما باشند و شما را در خرید محصولی بی نظیر و مناسب راهنمایی کنند. با مراجعه به سایت سنتر اینتکس، بهترین مبل شنی را با ارزان ترین قیمت به صورت مستقیم خریداری کرده و تجربه خریدی لذت بخش را در ذهن خود ثبت نمایید.