افراد علاقه مند به طبیعت گردی، بی شک در طول سفر و کمپینگ از چادر مسافرتی استفاده کرده و یا شب را در داخل چادر مسافرتی به استراحت پرداخته اند. در طی استراحت در داخل چادر مسافرتی، یکی از الزامات استفاده از زیرانداز مناسب است تا بتوان فضایی راحت اندکی شبیه به محیط منزل را ایجاد کرد تا فرد بتواند به راحتی به خواب برود. یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در داخل چادر مسافرتی، تشک بادی است. تشک های بادی دارای مزیت های متعددی هستند که موجب می شود تا به عنوان بهترین گزینه برای داخل چادر مسافرتی، در طول شب، در نظر گرفته شوند. در این مطلب به بررسی مزیت های متعدد استفاده از تشک بادی در داخل چادر مسافرتی خواهیم پرداخت تا افراد علاقه مند به طبیعت گردی، بتوانند فضایی راحت و ایده آل برای استراحت خود در داخل چادر مسافرتی فراهم کرده و با شناخت هر چه بیشتر نسبت به انتخاب تشک بادی داخل چادر مسافرتی اقدام کنند.

ساختار طبی تشک بادی 

تشک های بادی عمدتا دارای ساختار طبی هستند که همین امر موجب می شود تا برای استفاده تمامی گروه های سنی مناسب بوده و همه افراد بتوانند با استفاده از این محصول، شب را در دل طبیعت به صبح برسانند بدون اینکه اذیت شده و یا دچار آسیب در ناحیه کمر و ستون فقرات شوند. از مزیت های این محصول برخورداری از ساختار طبی است. تشک های بادی دارای ارتفاعی استاندارد بوده که ناهمواری های زمین و سنگ و سختی زمین را پوشش می دهد و موجب می شود تا این ناهمواری ها و سختی زمین با بدن شما در تماس نباشد. به این ترتیب محیطی دلنشین برای استراحت محسوب می شود. این محصولات انعطاف بسیار زیادی دارند که کاملا استاندارد بوده و متناسب با ساختار بدن فرد ایجاد شده است. با خوابیدن بر روی تشک بادی، محصول به خوبی فرم بدن را به خود می گیرد و تمامی انحنای بدن و ستون فقرات را پوشش می دهد. به این ترتیب فضایی بسیار راحت و ایده آل برای استراحت در اختیار شما قرار خواهد داد و به هیچ یک از اندام های بدن هیچگونه فشاری وارد نمی شود. به همین دلیل در صورت استفاده طولانی مدت، هیچ اذیت و آسیبی به بدن وارد نشده و می توانید به راحتی از این محصول استفاده نمایید. این نوع ساختار موجب می شود تا این محصول برای افراد دارای کمر درد و درد در ناحیه ستون فقرات نیز مناسب باشد و با خوابیدن بر روی تشک بادی، خستگی از تن افراد دور شود. با این کار صبح روز دیگر می توانید با انرژی زیاد به گردش در طبیعت بپردازید. تشک های بادی داخل چادر عمدتا از ساختار مواج نیز بهره مند هستند. به این صورت که بر روی تشک خطوط فرو رفته ای را مشاهده می کنید که به طور منظم در سرتاسر تشک بادی وجود دارند. این خطوط در واقع موجب می شود تا انعطاف تشک بادی بیش تر شده و سطح تشک حالت دلپذیر تری به خود بگیرد. به علاوه در زمان خوابیدن بر روی تشک بادی، هوا بین بدن فرد و سطح تشک در جریان خواهد بود و محیطی لذت بخش را برای استراحت در اختیار فرد قرار می دهد.

جنس بدنه، وزن کم، جابه جایی آسان

یکی از دلایل انتخاب تشک بادی برای داخل چادر مسافرتی، جنس این محصولات می باشد. تشک های بادی عمدتا از جنس پی وی سی با ضخامت بالا تهیه می شوند که بهترین جنس در میان سایر محصولات بوده و موجب می شود تا محصول طول عمر بالایی داشته باشد. این نوع از بدنه در برابر آسیب هایی نظیر پارگی و پوسیدگی تا حد زیادی مقاومت دارد و به راحتی می توان آن را تا سال ها مورد استفاده قرار داد. هم چنین کیفیت بالای بدنه موجب می شود تا محصول تحمل وزن زیادی داشته باشد و تمامی افراد بزرگسال بتوانند به راحتی از تشک بادی استفاده نمایند. این جنس بدنه در برابر ضربه و فشار نیز از مقاومت خوبی برخوردار است و به همین دلیل تا سال ها قابلیت استفاده را با همان کیفیت اولیه دارا می باشد. این نوع از بدنه دارای وزن بسیار ناچیزی است که موجب می شود تا بتوانید این محصول را به سادگی در میان وسایل و لوازم سفری خود قرار داده و هر جایی بدون هیچ زحمتی به همراه خود ببرید. این محصول با برخورداری از وزن بسیار کم، به راحتی جابه جا شده و قابلیت حمل آسان را در اختیار شما قرار می دهد. در صورت نیاز به جابه جایی، شما به راحتی می توانید محصول را از روی زمین بلند کرده و حمل کنید. هم چنین تشک بادی داخل چادر دارای ابعاد بسیار کوچکی در حالت بسته بندی بوده که موجب می شود تا برای حمل کردن و جابه جایی، نیاز به فضای زیادی نداشته باشد و در محیطی کوچک نیز به راحتی جای می گیرد. بر روی بدنه تشک بادی لایه ای از جنس جیر یا مخمل قرار دارد که سطح تشک بادی را پوشانده است. وجود این لایه موجب می شود تا محصول نرم و لطیف بوده و به راحتی بتوان بر روی آن خوابید. هم چنین این لایه باعث شده است تا در شرایط دمایی نامساعد، سطح تشک بادی خیلی گرم و یا خیلی سرد نشود و فضایی مطبوع برای استراحت ایجاد شود. این محصول عایق بسیار مناسبی برای هنگام خواب محسوب می شود و از شما در برابر سرمای زمین نیز محافظت می کند و باعث می شود تا سرمای زمین در زمان استراحت و خواب، به بدن شما نرسیده و به سادگی به خواب بروید.

راه اندازی تشک بادی داخل چادر

برای راه اندازی انواع مدل های تشک بادی داخل چادر شامل تشک بادی یک نفره، دو نفره، کمپینگ، تشک بادی کودک و ... نیازمند یک پمپ باد اینتکس هستید. پمپ های بادی اینتکس نیز دارای تنوعی بی نظیر بوده و در گروه های برقی، فندکی، دستی، پدالی و ... موجود هستند که در سایت سنتر اینتکس با ارزان ترین قیمت و بالاترین تنوع به فروش می رسند. هر یک از این پمپ های بادی دارای ویژگی های مشخصی می باشند که می توانید متناسب با نیاز خود نسبت به خرید یکی از این محصولات اقدام کنید. برای راه اندازی تشک بادی داخل چادر، پس از راه اندازی چادر مسافرتی، محصول را باز کرده و در داخل چادر قرار دهید و توسط پمپ باد اقدام به باد زدن تشک بادی کنید. در صورتی که از پمپ باد فندکی استفاده می کنید، می توانید تشک بادی را در داخل ماشین باد زده و سپس به چادر مسافرتی انتقال دهید. پس از بیدار شدن نیز می توانید این محصول را توسط دریچه باد موجود بر روی تشک بادی، تخلیه کنید و جمع نمایید تا مجدد به حالت قبل بازگشته و فضای کمی را اشغال کند. برخی از مدل های تشک بادی داخل چادر دارای پمپ باد داخلی و به صورت پدالی هستند که برای راه اندازی آن ها نیازی به خرید پمپ باد نخواهید داشت و فقط کافی است تا نقطه مشخص شده بر روی تشک بادی را توسط پا به صورت مکرر فشار دهید تا تشک بادی بدون هیچ زحمتی و در کوتاه ترین زمان باد شده و آماده استفاده شود. 

روش نگه داری و حفظ کیفیت تشک بادی داخل چادر

برای استفاده از این محصول و برخورداری از طول عمر بالا لازم است تا نکات ساده ای را رعایت بفرمایید تا محصولی با طول عمر بالا در اختیار داشته باشید. کیفیت بدنه تشک بادی موجب شده است تا در برابر بسیاری از آسیب ها مقاومت نشان داده و بتوان با خاطر آسوده از آن استفاده نمود. البته رعایت چند نکته نیز در زمان استفاده از تشک بادی ضروری می باشد و در صورت عدم رعایت نکات، محصول کیفیت خود را از دست داده و قابل استفاده نخواهد بود. برای جابه جایی این محصول لازم است تا از کشیدن آن بر روی زمین اجتناب کنید و محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و سپس حمل نمایید. زیرا در زمان کشیدن بر روی زمین ممکن است با لبه های دیوار و اشیای تیز برخورد کند و دچار آسیب شود. از پریدن بر روی تشک های بادی خودداری کرده و هم چنین مانع از جامپینگ کودکان بر روی تشک بادی شوید. زیرا این محصول مناسب جامپینگ نبوده و برای پرش مناسب نیست. ممکن است درزهای محصول و یا محفظه های هوا در داخل تشک بادی دچار آسیب شود. از کشیدن سیگار بر روی تشک بادی جدا خودداری کنید. زیرا این محصول قابلیت اشتعال داشته و به سادگی دچار سوختگی می شود. از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه نیز جلوگیری کنید تا بدنه تشک بادی دچار پارگی و خراش نشود. برای جابه جایی این محصول بهتر است از کیف حمل استفاده نمایید تا در صورت قرار گیری در کنار سایر لوازم کمپینگ، دچار آسیب نشود. 

بهترین برند تشک بادی چادر مسافرتی 

یکی از مهم ترین نکات در زمان خرید تشک بادی، انتخاب برند مناسب است. لازم است تا شما از تولید کننده معتبر و به نام خرید خود را انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که محصول خریداری شده کیفیت مناسبی داشته و از همه لحاظ ممتاز است. برندهای مختلفی در میان تشک های بادی به چشم می خورد که برخی از آن ها دارای شهرت و محبوبیت بوده و برخی متفرقه و بی کیفیت هستند. بی شک بهترین خرید، آن است که مناسب ترین و مشهور ترین برند را با ارزان ترین قیمت خریداری کنید. برندهایی نظیر اینتکس، بست وی، کلمن و ... از مشهورترین انواع تشک های بادی هستند که هر یک دارای تنوعی بی نظیر بوده و در فروشگاه های زیادی در سطح ایران به فروش می رسند. یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه ها، خرید تشک بادی اینتکس است. برند اینتکس مشهور ترین کمپانی در زمینه تولید محصولات بادی بوده که بهترین و با کیفیت ترین گزینه ها را با ارزان ترین قیمت ممکن عرضه می کند. تمامی محصولات این شرکت از استانداردهای روز دنیا برخوردار هستند و دارای بالاترین کیفیت می باشند. به همین دلیل است که توانسته بالاترین فروش را در سطح جهانی از آن خود کند و به نامی مشهور و پرآوازه تبدیل شود. محصولات این شرکت توسط به روز ترین تکنولوژی ها ساخته شده و در ساخت آن ها نیز از بهترین متریال بهره گرفته می شود تا در نهایت محصولی بی نظیر و با کیفیت عالی را در اختیار خریداران قرار دهد. یکی از فروشگاه های معتبر نمایندگی اینتکس در سطح ایران، فروشگاه سنتر اینتکس است که به صورت تخصصی به فروش محصولات اینتکس و خصوصا تشک بادی اینتکس اقدام کرده است. 

خرید تشک بادی داخل چادر از فروشگاه سنتر اینتکس

در فروشگاه سنتر اینتکس شما می توانید بالاترین تنوع تشک بادی داخل چادر را با ارزان ترین قیمت مشاهده کنید. زیرا این محصولات به صورت تخصصی در این سایت به فروش رسیده و به صورت مستقیم عرضه می شود. به همین جهت دارای بالاترین تنوع و ارزان ترین قیمت هستند. در این فروشگاه شما می توانید انواع تشک های بادی یک نفره، دو نفره، تشک بادی کودک، تشک بادی کمپینگ و ... را با بالاترین تنوع مشاهده کرده و به راحتی محصولی متناسب با نیاز خود را تهیه کنید. هم چنین کارشناسان با تجربه و با اطلاعات کامل در این فروشگاه حضور دارند که می توانند به راحتی پاسخگوی سوالات شما باشند و برای خرید بهتر و مناسب تر نیز به راحتی شما را راهنمایی کنند. در صورت علاقه به خرید اینترنتی با وارد شدن به سایت سنتر اینتکس می توانید شاهد تنوع بسیار بالای محصولات بوده و محصول مورد نظر خود را با ارزان ترین قیمت تهیه کنید. هم چنین در صورت نیاز به مشاوره خرید، با شماره های موجود در سایت سنتر اینتکس تماس بگیرید. اگر شما علاقه مند به خرید حضوری هستید نیز با تماس با شماره های موجود در سایت سنتر اینتکس به راحتی خرید خود را به صورت حضوری انجام دهید. در این فروشگاه لوازم تعمیر محصولات بادی نیز عرضه شده و در صورت بروز آسیب در محصول در اثر استفاده نادرست، می توانید با مشاوران در خصوص تعمیر تشک بادی خود صحبت کرده تا شما را برای تعمیر نیز راهنمایی کنند. محصولات موجود در این فروشگاه تولید سال های اخیر میلادی هستند و به همین دلیل دارای بالاترین کیفیت بوده و شما به راحتی می توانید محصولات جدید را در این فروشگاه مشاهده کنید.