امروزه سبک و سیاق طراحی و دکوراسیون منازل و اتاق ها به سمت راحتی بیشتر پیش می رود. این گونه از طراحی به دلیل ایجاد فضایی راحت و پر از آرامش محبوبیت بالایی در سال های اخیر پیدا کرده است. هر چه مشغله افراد در زندگی بیش تر شده و زندگی هیاهوی بیشتری می گیرد، ایجاد فضای راحت و با آرامش بیش تر، بیش از پیش مورد توجه قرار می گیرد. به همین جهت در سال های اخیر افراد به سمت این گونه طراحی و استفاده از لوازم و وسایل فوق العاده راحت تمایل پیدا کرده اند. پس از یک روز سخت کاری نیازمند فضایی راحت هستیم تا بتوانیم خستگی را از تن خود دور کنیم و به ذهن و تن خود آرامش هدیه دهیم. مبل های بادی از سری محصولاتی هستند که در دکوراسیون امروزه، نقش بزرگی داشته و به شما در فراهم کردن محیطی زیبا و مدرن و پر از آرامش کمک می کنند. این محصولات با برخورداری از ویژگی هایی بی نظیر، برای استفاده در تمامی محیط ها مناسب بوده و از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. برای تهیه مبل بادی برای منزل باید از ویژگی های آن مطلع باشید تا بتوانید محصول مناسبی را برای منزل خود تهیه کرده و از استفاده از آن لذت ببرید. در این مطلب قصد داریم تا ویژگی های انواع مبل های بادی منزل را بررسی کرده و شما را در تهیه مبل بادی مناسب برای منزل راهنمایی کنیم.

ویژگی های مناسب بدنه مبل بادی منزل

مبل بادی منزل لازم است تا از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا بتوان به صورت طولانی مدت از آن استفاده نمود. این ویژگی ها باید در راستای طول عمر بالا و راحتی بیشتر مبل بادی منزل باشد. مبل بادی مناسب برای منزل عموما از جنس پی وی سی تولید می شود. اغلب کمپانی های بزرگ در دنیا این محصول ویژه را با بهترین و مرغوب ترین نوع پی وی سی تولید می کنند. بدنه این محصول کیفیت بالایی دارد و دارای ضخامت زیادی می باشد. البته با وجود ضخامت زیاد، محصول از انعطاف بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل می توان آن را به راحتی مورد استفاده قرار داد. مبل بادی منزل به سادگی دچار آسیب نشده و در برابر عواملی مانند ضربه و فشار مقاومت بالایی دارد. این محصول با برخورداری از کیفیت ویژه، در برابر پارگی و پوسیدگی استحکام زیادی از خود نشان داده و به راحتی دچار خراش و پارگی نمی شود. این محصول با برخورداری از بدنه مقاوم، اغلب تحمل وزن بالایی داشته تا افراد بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. مبل بادی منزل عموما دارای روکشی از جنس مخمل و یا جیر بوده و به همین دلیل رویه نرم و لطیفی دارند. این رویه ضد حساسیت می باشد و برای افراد با پوست های حساس ایجاد مشکلات پوستی نخواهد کرد. مبل بادی منزل در کمپانی های بزرگ دنیا توسط بهترین دستگاه های روز دنیا تولید شده و با بهترین فناوری ها ساخته می شود. به همین جهت در قسمت درزها نیز مقاومت بالایی دارد و در اثر استفاده مکرر و به مدت طولانی از کیفیت آن کاسته نخواهد شد. این محصولات را به راحتی می توان راه اندازی کرده و در صورت لزوم، تخلیه کرده و جمع نمود. به همین جهت بدنه آن به گونه ای طراحی می شود تا در اثر راه اندازی و تخلیه مکرر، از کیفیت آن کم نشده و بتوان به راحتی آن را در هر محیطی به همراه خود برده و مورد استفاده قرار داد.

انواع مبل بادی منزل

مبل های بادی منزل در انواع واقسام گوناگون و برای مصارف مختلف تولید شده اند. یکی از انواع این محصولات، مبل بادی کودک است که برای منازل مورد استفاده قرار می گیرد. مبل های بادی کودک نیز دارای انواع مختلفی هستند و متناسب با اندام ظریف کودکان طراحی شده اند. این مبل های بادی دارای ظاهری زیبا و فانتزی بوده و کاملا طبی می باشند تا کودک بتواند به راحتی از آن استفاده نماید. از ویژگی های مبل بادی کودک، برخورداری از طراحی استاندارد و متناسب با بدن کودک است که والدین می توانند با خاطر آسوده آن را تهیه کرده و برای استفاده کودک راه اندازی کنند. کودک به خوبی می تواند بر روی مبل بادی به استراحت بپردازد، بازی کند، غذا بخورد، تلوزیون تماشا کند و یا به هر فعالیت دیگری بپردازد. نکته مهم در خصوص مبل بادی کودک، برخورداری از قابلیت راه اندازی آسان است که شما در صورت نیاز می توانید آن را به راحتی در مسافرت ها و گردش ها نیز با خود برده تا کودک در فضای بیرون از منزل نیز از مبل بادی استفاده کرده و نشیمنگاهی نرم و راحت داشته باشد. یکی دیگر از انواع مبل های بادی، مبل های بادی بزرگسال است شامل دسته ها و گروه های مختلفی می باشد. برخی از مبل های بادی بزرگسال دارای طراحی ویژه ای برای مطالعه و استفاده از موبایل بوده و با برخورداری از دسته و پشتی طبی و بلند، فضای مناسبی را برای مطالعه در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از این نوع از مبل بادی منزل، در زمان مطالعه و استفاده از موبایل هیچ فشاری به گردن و ستون فقرات وارد نشده و می توانید به راحتی از آن بهره مند شوید. برخی دیگر از انواع مبل بادی منزل دارای زیرپایی بوده و به همین جهت برای کار با لپ تاپ و سایر فعالیت هایی که نیاز به نشستن طولانی دارند مورد استفاده قرار می گیرد. مبل های بادی منزل با طراحی شیبدار نیز یکی دیگر از انواع این محصولات هستند که برای استراحت و خواب بسیار عالی می باشند. برخی از مبل های بادی شیبدار دارای بدنه طرح چرم بوده که برای استفاده در کنار استخر نیز مناسب می باشند و به همین دلیل برای آفتاب گرفتن و استفاده پس از شنا طراحی شده اند. این محصولات را می توان در کنار استخر قرار داد و پس از شنا به راحتی از آن استفاده کرده و از دراز کشیدن در برابر نور آفتاب لذت برد.

مبل بادی منزل با قابلیت تخت خواب شو

مبل های بادی تخت خواب شو یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین دسته در گروه مبل های بادی منزل هستند. این مبل های بادی دارای ابعاد مختلفی بوده و به صورت یک نفره و دو نفره تولید می شوند. امروزه اغلب محیط های زندگی دارای فضای کمی هستند و به همین دلیل استفاده از محصولات با کاربرد چندگانه بسیار مورد توجه قرار می گیرد. شما با تهیه یک مبل بادی تخت خواب شو، دارای یک تخت خواب بادی بسیار راحت نیز خواهید شد که فضای کمی را اشغال کرده و در صورت لزوم می توانید از آن استفاده کنید. شما به راحتی می توانید مبل بادی را در هر فضایی در داخل منزل خود قرار دهید و به راحتی از آن استفاده نمایید و سپس در زمان خواب و استراحت و یا به عنوان تخت خواب مهمان، آن را باز کرده و به عنوان تشک بادی مورد استفاده قرار دهید. این محصولات پرکاربرد، دارای رنگ های مختلفی بوده و در اشکال گوناگون تولید می شود. مبل های بادی دو نفره تخت خواب شو نیز به صورت کاناپه های دونفره تولید شده و اغلب دارای پشتی بلند و دسته هستند که برای قرار دادن در مقابل تلوزیون مناسب بوده و می توان از آن ها در تی وی روم منزل استفاده کرد. این محصول برای قرار دادن در اتاق مطالعه و استفاده در هنگام مطالعه نیز ایده آل است و به راحتی می توان آن را برای مطالعه، کار با لپ تاپ و موبایل و ... مورد استفاده قرار داد. این مبل بادی چند منظوره از پرفروش ترین انواع مبل بادی منزل بوده که توانسته با اشغال فضای محدود، کاربرد های گوناگونی را به خریداران ارائه دهد.

راه اندازی مبل بادی منزل

برای استفاده از مبل بادی منزل لازم است تا ابتدا روش راه اندازی محصول را بدانیم. مبل بادی منزل در حالت بسته بندی ابعاد بسیاد کوچکی دارد و فضای کمی را اشغال می کند. به همین دلیل در صورت عدم استفاده به راحتی جمع آوری شده و در داخل کمد و در محیطی با ابعاد کوچک، جای می گیرد. برای استفاده از مبل بادی منزل ابتدا باید محیطی مناسب را برای قرار گیری مبل بادی منزل در نظر بگیرید. این فضا باید عاری از اشیای تیز بوده و مسطح باشد. سپس محصول را از بسته بندی خارج کرده و توسط یک پمپ باد اقدام به راه اندازی مبل بادی منزل کنید. پمپ باد مورد نیاز خود را می توانید به راحتی از طریق فروشگاه سنتر اینتکس با ارزان ترین قیمت خریداری نمایید. انواع پمپ باد دستی و برقی با ارزان ترین قیمت در فروشگاه سنتر اینتکس موجود هستند. بر روی مبل بادی دریچه های باد متناسب با نوع طراحی تعبیه شده است که از طریق آن، محصول را باد بزنید تا آماده استفاده شود. در باد زدن مبل بادی، افراط نکنید زیرا ممکن است به درزهای محصول فشار وارد شود. پس از استفاده نیز در صورت نیاز می توانید محصول را تخلیه کرده و جمع کنید.

نکات نگه داری و استفاده از مبل بادی منزل

همانطور که پیش تر گفته شد مبل های بادی منزل عموما دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و طول عمر زیادی دارند. برای بهره مندی از این طول عمر بالا، لازم است تا نکات ساده ای را در استفاده از مبل بادی منزل مد نظر قرار دهید تا محصولی با کیفیت و طول عمر بالا داشته باشید. در زمان باد زدن مبل بادی، حجم باد داخل مبل بادی را کنترل کرده و سعی کنید تا 75 الی 80 درصد حجم محصول پر از باد شود. در غیر این صورت و با وارد کردن حجم باد زیاد به داخل محفظه مبل بادی، به درزهای محصول فشار وارد شده و در صورت استفاده، ممکن است دچار آسیب شود. این نوع از باد زدن، به انعطاف بیش تر و راحتی بیش تر محصول نیز کمک می کند. پس از راه اندازی در صورت نیاز به جابه جایی محصول، از کشیدن مبل بادی بر روی زمین خودداری کرده و آن را به طور کامل از روی زمین بلند کنید و سپس حمل نمایید. در صورت کشیدن بر روی زمین ممکن است بدنه محصول به لبه های دیوار و اشیای تیز برخورد کرده و دچار آسیب شود. از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه خودداری کنید. از سیگار کشیدن بر روی مبل بادی خودداری نمایید زیرا بدنه این محصولات قابلیت اشتعال داشته و در صورت نزدیک شدن مواد آتش زا و مشتعل، ممکن است دچار سوختگی و آسیب شود. از پریدن و جامپینگ بر روی مبل بادی نیز خودداری نمایید زیرا این محصولات مناسب پرش نیستند و ممکن است به محفظه باد داخلی مبل های بادی آسیب وارد شود. با رعایت این نکات ساده در استفاده از مبل بادی، محصول طول عمر بالایی از خود نشان داده و تا سال ها قابل استفاده خواهد بود.

خرید مبل بادی منزل از فروشگاه سنتر اینتکس

فروشگاه اینترنتی سنتر اینتکس به عنوان نمایندگی مرکزی محصولات بادی این افتخار را دارد که بهترین برندهای روز دنیا را با ارزان ترین قیمت عرضه کرده و در دسترس خریداران عزیز قرار دهد. در این فروشگاه انواع مبل بادی منزل با ارزان ترین قیمت و بالاترین تنوع موجود عرضه شده و مشتریان عزیز می توانند متناسب با دکوراسیون فضا و قابلیت مد نظر، مبل بادی مناسب خود را به راحتی جست و جو کرده و خریداری نمایند. محصولات این فروشگاه اغلب ساخت سال های اخیر میلادی بوده و به همین جهت از کیفیت بی نظیر بهره مند می باشند. در این فروشگاه برندهای مشهوری همچون اینتکس و بست وی موجود هستند که از برندهای شناخته شده در سطح جهانی بوده و به صورت مستقیم و با ارزان ترین قیمت در این نمایندگی به فروش می رسند. از دیگر ویژگی های این فروشگاه، وجود کارشناسان زبده و مشاوران با اطلاعات کامل است که به راحتی و تنها با یک تماس می توانید با آن ها صحبت کرده و در خصوص خرید بهترین و مناسب ترین محصول، راهنمایی دریافت کنید. در صورت آسیب دیدن مبل بادی منزل نیز می توانید با شماره های موجود در سایت سنتر اینتکس جهت دریافت مشاوره جهت تعمیر مبل بادی، تماس بگیرید. در صورت امکان تعمیر، شما را راهنمایی خواهند کرد. امکان خرید حضوری نیز از فروشگاه سنتر اینتکس فراهم می باشد.