یکی از الزامات زندگی شلوغ و پر هیاهو امروزه، داشتن محیطی با آرامش و راحت است که بتوان خستگی را از تن دور کرده و ریلکس شد. مبل های بادی بهترین وسیله ای هستند که امروزه در اغلب منازل و حتی دفاتر کاری نیز به چشم می خورند. اغلب افراد به واسطه سبک زندگی و نوع شغل خود اغلب ساعات روز را به صورت نشسته سپری می کنند و استفاده از یک مبل بادی مناسب، می تواند به راحتی و سلامتی شما کمک شایانی بکند. مبل های بادی انواع گوناگونی داشته و هر یک برای استفاده در فضاهای مختلف مناسب هستند که با توجه به نیاز خود می توانید نسبت به خرید هر یک از نمونه ها اقدام کنید. 

مزایای استفاده از مبل بادی بزرگسال

مبل بادی بزرگسال یکی از بهترین گزینه ها برای فراهم کردن فضایی بسیار راحت برای نشستن است. این محصول خاص و بی نظیر دارای ویژگی های منحصر به فردی است که هر فردی را ملزم به تهیه کرده و نیاز به خرید آن در هر منزلی احساس می شود. مبل های بادی بزرگسال با برخورداری از تکنولوژی پیشرفته، دارای وزن بسیار کمی هستند. این یکی از مزایای مبل های بادی بزرگسال محسوب می شود زیرا به راحتی می توان آن ها را جابه جا کرده و در هر محیطی به همراه خود برد. شما می توانید مبل بادی خود را در مسافرت و کمپینگ نیز به همراه خود ببرید. زیرا وزن بسیار کمی دارد و با قرار گرفتن در وسایل مسافرت، وزن این وسایل بیش تر نشده و به راحتی قابل حمل خواهد بود. مبل های بادی دارای ابعاد بسته بندی بسیار کوچکی هستند که می توانید در داخل کیف قرار داده و با خود به گردش ببرید. این محصول برای استفاده در فضاهای بیرون از منزل نیز مناسب است. با تهیه یک مبل بادی، شما نشیمنگاهی بسیار زیبا و خاص با طراحی طبی و راحت برای استفاده خواهید داشت که در هر فضایی قابل استفاده بوده و می توانید در محیط های گوناگون آن را راه اندازی نمایید. 

مبل بادی بزرگسال

انواع مختلف مبل بادی بزرگسال

مبل های بادی بزرگسال دارای انواع مختلفی هستند و برای منظورهای مختلفی تهیه شده اند. برخی از این مبل های بادی با رویه طرح چرم برای استفاده در کنار استخر و محیط های مرطوب مناسب هستند و به راحتی آب از روی این محصولات سُر می خورد. برخی دیگر از انواع مبل های بادی دارای ابعادی بزرگ بوده و رویه جیر یا مخمل دارند. این گونه از محصولات برای استفاده در داخل منزل و یا فضاهای مسطح و خشک مناسب بوده و به راحتی با محیط داخلی منزل و اتاق هماهنگ شده و فضایی بسیار راحت را ایجاد می کنند. برخی از مبل های بادی دارای دسته می باشند که در زمان مطالعه و استفاده از موبایل می توانید به راحتی آرنج خود را بر روی آن قرار دهید تا دست آویزان نشده و از وارد شدن فشار به گردن جلوگیری شود. برخی از این محصولات به صورت شیبدار طراحی شده اند و با دراز کشیدن بر روی آن، محیطی راحت و ایده آل برای استراحت و خوابیدن خواهید داشت و می توانید برای تماشای تلوزیون نیز از آن استفاده نمایید. این محصولات دارای انواع مختلف یک نفره، دو نفره و خانوادگی هستند. حتی انواع مبل های بادی با طراحی ال پنج نفره نیز موجود می باشند که برای استفاده در سالن نشیمن مورد استفاده قرار می گیرند. مبل های بادی تخت خواب شو نیز که در دو گروه تک نفره و دو نفره تولید می شوند یکی از پرطرفدار ترین انواع مبل های شنی بزرگسال هستند. این محصولات دارای مکانیزم خاصی می باشند که در دو حالت مبل بادی و تخت بادی قابل استفاده هستند. برخی از انواع مبل های بادی بزرگسال دارای طراحی مانند مبل های معمولی هستند و دارای پشتی بلند و نشیمنگاهی با ارتفاع استاندارد می باشند. به طوری که با نشستن بر روی این نمونه از مبل های بادی، پاها به راحتی بر روی زمین قرار می گیرد و فشاری به زانوها وارد نخواهد شد. برخی دیگر از این محصولات دارای زیرپایی نیز می باشند که برای استفاده در زمان کار با لپ تاپ بسیار مناسب هستند. به علاوه زیرپایی را به عنوان یک میز عسلی در کنار مبل بادی می توان قرار داد و وسایل لازم را بر روی آن گذاشت. زیرپایی برای نشستن نیز مناسب می باشد و در صورت نیاز، به عنوان یک نشیمنگاه ایده آل قابل استفاده است. 

روش استفاده و راه اندازی مبل بادی بزرگسال

برای استفاده از مبل بادی بزرگسال نیازمند یک پمپ باد اینتکس هستید. پمپ های بادی دارای انواع مختلف و در سایز های متفاوتی موجود هستند که می توانید انواع گوناگونی از پمپ باد برقی، دستی، فندکی، پدالی و ... را تهیه کرده و توسط آن مبل بادی را راه اندازی کنید. پمپ های بادی اینتکس با ارزان ترین قیمت در سایت سنتر اینتکس موجود می باشد که با توجه به نوع استفاده می توانید نسبت به انتخاب و خرید اقدام کنید. برای راه اندازی مبل بادی بزرگسال ابتدا محیطی را که عاری از اشیای تیز بوده و مسطح باشد در نظیر بگیرید. مبل بادی را در آن جا باز کرده و با استفاده از پمپ باد اینتکس، اقدام به باد زدن مبل بادی نمایید. سپس می توانید از داشتن نشیمنگاهی نرم و راحت لذت ببرید. در صورت تمایل به استفاده از مبل بادی در مسافرت و گردش نیز به راحتی مبل بادی را تخلیه کرده و جمع کنید تا فضای کمی را اشغال کند. سپس می توانید محصول را به همراه خود برده و در مسافرت مجدد راه اندازی نمایید. بر روی بدنه انواع مبل شنی با توجه به نوع طراحی، از یک تا چند دریچه باد وجود دارد که توسط آن می توانید مبل بادی را باد زده و راه اندازی کنید. برخی از مبل های شنی دارای چندین محفظه باد و دریچه باد هستند که در زمان راه اندازی باید تمامی محفظه ها را باد بزنید.

خرید بهترین مبل بادی بزرگسال با ارزان ترین قیمت

در میان شرکت های متنوع تولید مبل های بادی بزرگسال، بی شک شرکت بزرگ اینتکس بهترین و بی نظیر ترین محصولات را ارائه کرده و همواره در جهت تولید محصولاتی با طراحی های خاص و جذاب پیشرو بوده است. مبل های بادی تولید شده در شرکت بزرگ اینتکس دارای ظاهر جذاب و منحصر به فرد بوده که هر شخصی به راحتی می تواند از میان این تنوع بی نظیر دست به انتخاب بزند. مبل های این شرکت با بهترین متریال و جدیدترین تکنولوژی روز دنیا تولید می شوند که برای استفاده افراد مناسب بوده و بی شک بهترین کیفیت را دارند. طول عمر بالای این محصولات موجب شده تا در سرتا سر جهان بتواند محبوبیت بالایی را کسب کرده و رضایت خریداران را جلب نماید. نکته حائز اهمیت دیگر در خصوص مبل های بادی اینتکس، برخورداری از قیمت مناسب و ارزان است که موجب می شود تا بتواند رقبا را کنار زده و به یکی از پیشروهای تولید بهترین مبل بادی تبدیل شود. اینتکس نامی شناخته شده و معتبر در دنیا است که با تولید با کیفیت ترین محصولات بادی و ایده آل توانسته به محبوبیت بالایی برسد. این شرکت تمامی محصولات خود را با ارزان ترین قیمت در بازار عرضه می کند تا خریداران عزیز بتوانند بهترین محصول را با ارزان ترین قیمت تهیه کنند. 

قیمت مبل بادی بزرگسال

مبل های بادی بزرگسال قیمت های متنوعی دارند که با توجه به نوع محصول، ابعاد و کارایی مبل بادی، قیمت های آن ها متفاوت می شود. مبل های بادی کوچک تر و ساده تر عموما دارای قیمت پایین تری بوده و محصولات چند نفره و با مکانیزم مختلف دارای قیمت های بالاتری می باشند. شما با توجه به نوع نیاز خود خواهید توانست با هر مبلغی به راحتی محصول مورد نظر خود را تهیه کنید. 

خرید مبل بادی بزرگسال با ارزان ترین قیمت

در میان فروشگاه متعدد مبل بادی بزرگسال، برخی به صورت تخصصی نسبت به فروش این محصولات اقدام کرده و این محصول را به صورت مستقیم عرضه می کنند. به همین علت محصولات موجود در این گونه از فروشگاه ها با ارزان ترین قیمت عرضه شده و جدیدترین نمونه ها را می توان از طریق این فروشگاه ها خریداری کرد. یکی از فروشگاه های تخصصی فروش محصولات اینتکس، خصوصا مبل بادی اینتکس، فروشگاه اینترنتی سنتر اینتکس است که در این سایت تمامی محصولات اینتکس با بالاترین تنوع وجود دارند. برای خرید انواع مبل بادی اینتکس، با مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس می توانید شاهد تنوع بسیار بالای مبل بادی اینتکس بوده و این محصولات را با ارزان ترین قیمت خریداری کنید. به این ترتیب شما می توانید به راحتی متناسب با دکوراسیون منزل و یا دفتر کار خود، محصول مناسب را تهیه کنید. هم چنین می توانید بهترین محصول را برای کار خود خریداری کنید. در سایت سنتر اینتکس، به دلیل عرضه تخصصی و مستقیم، قیمت مبل بادی بزرگسال بسیار پایین تر از نمونه های موجود در بازار بوده و به همین جهت خریدی بی دغدغه و با رضایت کامل را تجربه خواهید کرد. هم چنین خریداران عزیز در تهران می توانند به صورت حضوری اقدام به خرید مبل بادی از این فروشگاه نمایند. در صورت تمایل به خرید حضوری این محصولات در تهران، با شماره های موجود در سایت سنتر اینتکس تماس بگیرید تا محصول مورد نظر خود را به راحتی خریداری نمایید.