تشک های بادی داخل ماشین که در سال های اخیر تولید شده و استفاده از آن ها در زمان بسیار کوتاهی، رواج پیدا کرده است، دارای مزیت های بسیاری هستند که موجب شده است تا در زمانی کوتاه، محبوبیت بالایی در میان افراد پیدا کرده و به یکی از پرفروش ترین کالاها برای مسافرت تبدیل شوند. این محصولات ویژه برای استفاده تمامی افراد با هر سنی مناسب بوده و ویژگی هایی ایده آل دارد که موجب می شود تا هر فردی پس از آشنایی با ویژگی های این محصول، اقدام به خرید نماید. در این مطلب قصد داریم تا تشک بادی داخل ماشین و فروشگاه تشک بادی داخل ماشین را به شما معرفی کرده تا در صورت ضرورت اقدام به خرید محصول نموده و از بهترین فروشگاه تشک بادی داخل ماشین این محصول را تهیه نمایید.

معرفی تشک بادی داخل ماشین

تشک های بادی داخل ماشین محصولات بادی هستند که دارای اجزای مختلفی می باشند. تشک بادی داخل ماشین به صورت یک تشک بادی می باشد که به طور کلی بخش صندلی عقب خودرو و جای پای سرنشین عقب را پوشش می دهد و فضایی مناسب برای استراحت ایجاد می کند. یک تشک بادی داخل ماشین در اطراف خود دارای انحناهایی متناسب با فضای داخلی ماشین است تا بتواند به راحتی بخش عقب خودرو را پوشش بدهد. تشک بادی داخل ماشین دارای یک پایه نیز می باشد که در قسمت جای پای سرنشین عقب قرار می گیرد تا تشک به صورت یک تکه بخش عقب خودرو را پر کند. به این ترتیب فضایی راحت و مناسب مانند تخت خواب خانگی در اختیار افراد قرار خواهد گرفت که بی شک بهترین گزینه برای استفاده در مسافرت ها می باشد. این محصولات عمدتا دارای دو عدد بالش بادی نیز هستند که با طراحی ویژه، بسیار راحت بوده و برای استفاده افراد مناسب می باشند. 

راه اندازی تشک بادی داخل ماشین

برای راه اندازی تشک بادی داخل ماشین یک پمپ باد برقی که توسط جای فندک ماشین روشن می شود در بسته بندی تشک بادی داخل ماشین موجود است. به این ترتیب شما بدون هیچ زحمتی و در زمانی کوتاه می توانید به راحتی پمپ باد را به فندک ماشین متصل کرده و تشک بادی را باد بزنید. ابتدا باید پایه تشک بادی را راه اندازی کنید و در قسمت جای پای سرنشین عقب قرار دهید. سپس اقدام به راه اندازی تشک بادی داخل ماشین کرده و بر روی پایه و صندلی عقب بگذارید. سپس می توانید به راحتی بالش های بادی موجود در بسته بندی را باد بزنید تا یک تخت خواب بسیار راحت و آرامش بخش داشته باشید. پس از استفاده نیز به راحتی می توانید توسط همان پمپ باد و با استفاده از قدرت مکش آن، تشک بادی داخل ماشین را تخلیه کرده و در بسته بندی قرار دهید تا فضای کمی را اشغال کند.

طول عمر بالای تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین ارائه شده در فروشگاه اینتکس، از بهترین نوع این محصول بوده و درجه یک می باشد. به همین دلیل دارای بدنه ای از بهترین نوع پی وی سی است. این نوع از بدنه با دارا بودن ضخامت بالا، برای استفاده مکرر و طولانی مدت مناسب بوده و می توان به راحتی از آن استفاده کرد. این نوع از بدنه در صورت استفاده مکرر و باد زدن و تخلیه، دچار افت کیفیت نشده و به بدنه آن آسیبی وارد نمی شود. هم چنین این محصول با برخورداری از مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه و فشار، در برابر پوسیدگی و پارگی نیز استحکام خوبی دارد. به همین دلیل محصول فوق طول عمر زیادی داشته و تا سال ها قابل استفاده است. در صورت تعویض ماشین نیز شما نیازی به خرید تشک بادی داخل ماشین نخواهید داشت. زیرا این محصول برای استفاده در تمامی خودروها مناسب بوده و در صورت تعویض ماشین، در خودرو جدید نیز قابل استفاده خواهد بود. به این ترتیب شما می توانید بدون هزینه مجدد از این محصول استفاده نمایید. تشک بادی داخل ماشین به دلیل جنس بدنه عالی، دارای تحمل وزن زیادی نیز می باشد و برای تمامی افراد مناسب است. این محصولات تحمل وزنی برابر با 150 کیلوگرم دارند که هر فردی به راحتی می تواند آن را مورد استفاده قرار دهد. برای برخورداری از طول عمر بالا و حفظ کیفیت این محصول لازم است تا نکات ساده ای را در حفظ و نگه داری از آن رعایت بفرمایید تا محصولی با دوام و عالی داشته باشید. شما باید از پریدن کودکان بر روی تشک بادی خودداری کنید. هم چنین اشیای تیز را به بدنه تشک بادی داخل ماشین نزدیک نکنید. از نزدیک کردن سیگار و اشیای داغ به بدنه جلوگیری نمایید. پس از راه اندازی نیز این تشک بادی را بر روی زمین نکشید تا به بدنه آسیبی وارد نشود.

موارد استفاده از تشک بادی داخل ماشین

این محصول بهترین گزینه برای افراد علاقه مند به مسافرت با خودرو شخصی محسوب می شود و فضایی بسیار راحت و ایده آل جهت استراحت را در اختیار افراد قرار می دهد. به این ترتیب افراد می توانند بر روی این تشک بادی به استراحت پرداخته و در هنگام رانندگی طولانی مدت از این محصول بهره مند شوند. تشک بادی داخل ماشین برای خانواده های دارای فرزند کوچک نیز مناسب است. زیرا کودکان در طی مسیر و با طولانی شدن زمان ماندن در داخل ماشین، بهانه گیر شده و خسته می شوند. در صورت برخورداری از این محصول، کودکان فضایی ایده آل برای بازی و استراحت خواهند داشت که می توانند در طول ماندن در داخل خودرو، مانند فضای منزل به بازی پرداخته و در هنگام خستگی نیز به خواب بروند. به این ترتیب کودکان اذیت نشده و مسافرت برای آن ها لذت بخش خواهد شد. یکی دیگر از موارد استفاده از تشک بادی داخل ماشین، در بیرون از خودرو است. اغلب این محصولات به صورت مجزا از پایه بادی بوده و بسیار کاربردی هستند. در صورت نیاز به تشک بادی در خارج از خودرو می توانید این محصول را پس از راه اندازی به خارج از ماشین انتقال داده و به استراحت بپردازید. به این ترتیب شما دیگر نیازی به خرید تشک بادی مجزا نخواهید داشت و این محصول را می توانید هم در داخل خودرو و هم خارج از آن، به راحتی استفاده کنید. این محصول برای استفاده سالمندان نیز مناسب بوده و سالمندان که با نشستن زیاد و طولانی مدت در خودرو، اذیت شده و دچار درد در پاها و ستون فقرات می شوند، با استفاده از این تشک بادی، مسافرتی بی نظیر را تجربه خواهند کرد.

بدنه طبی تشک بادی داخل ماشین

این محصول دارای طراحی بسیار ویژه ای است تا تمامی افراد بتوانند با خاطر آسوده از آن استفاده نمایند. بدنه این محصول برای استفاده تمامی افراد مناسب بوده و شرایط ایده آلی را برای استفاده فراهم می کند. تشک بادی داخل ماشین با برخورداری از انعطاف بالا، بسیار نرم و راحت است. با خوابیدن بر روی این تشک بادی داخل ماشین، محصول به خوبی فرو رفته و به فرم بدن درمی آید. به این ترتیب تمامی انحنای ستون فقرات را پوشش می دهد و بدون وارد شدن هیچ فشاری به بدن، می توان بر روی آن به استراحت پرداخت. رویه این محصولات نیز اغلب به صورت مواج طراحی شده است که دارای خطوط موازی به صورت فرو رفته می باشد. به این ترتیب تشک بادی انعطاف بیش تری نشان داده و در صورت خوابیدن برروی آن، هوا به خوبی مابین بدن و سطح تشک در جریان خواهد بود تا از تعریق جلوگیری شود و محیطی راحت و مطلوب برای استراحت فراهم شود. رویه تشک بادی داخل ماشین دارای یک پوشش از جنس مخمل نیز می باشد که نرم و لطیف است و ضد حساسیت نیز می باشد. این لایه موجب می شود تا دمای تشک بادی متعادل بماند و خیلی سرد و خیلی گرم نشود. به این ترتیب در شرایط دمایی مختلف، محصول دارای دمایی مطلوب می باشد و برای استفاده افراد مناسب است.

فروشگاه تشک ماشین

برای تهیه تشک بادی داخل ماشین با ارزان ترین قیمت می بایست به فروشگاه مرکزی این محصول مراجعه کرده و این محصول را به صورت مستقیم خریداری نمایید تا بتوانید بهترین نمونه را با ارزان ترین قیمت داشته باشید. نمایندگی مرکزی محصولات اینتکس در ایران با عرضه مستقیم انواع محصولات بادی نظیر تشک ماشین، در خدمت شما است تا بتوانید لذت یک خرید بی نظیر را تجربه کرده و به راحتی محصول مورد نظر خود را درب منزل دریافت کنید. فروشگاه سنتر اینتکس با برخورداری از کادری مجرب و مشاوران کاردان، به شما در راستای یک خرید موفق و لذت بخش راهنمایی خواهد داد تا بهترین محصول را تهیه کنید. نمونه کاملی از انواع مختلف تشک بادی داخل ماشین برای تمامی خودروها در این فروشگاه موجود است که با مراجعه به سایت فروشگاه سنتر اینتکس، به راحتی می توان انواع و اقسام این محصولات را مشاهده و بهترین گزینه را متناسب با دیزاین داخلی خودرو و سلیقه شخصی خریداری کرد. انواع تشک بادی داخل ماشین در رنگ های متنوع وجود دارند که می توان با توجه به رنگ روکش و لوازم داخلی خودرو، بهترین گزینه را برای هماهنگی بیش تر انتخاب کرده و خریداری کرد. در صورت تمایل به خرید حضوری نیز می توانید با شماره های موجود در سایت سنتر اینتکس تماس بگیرید.