کالای خواب مناسب از ملزومات زندگی هر فردی هستند و لازم است تا به بهترین شکل ممکن این ملزومات فراهم شود. زیرا در صورت نداشتن خواب مناسب، بسیاری از بیماری ها و مشکلات برای فرد اتفاق افتاده و هم چنین در طول خواب، خستگی از بدن خارج شده و می توان به آرامش رسید. به همین دلیل فراهم کردن محیطی راحت و متناسب با بدن فرد برای استراحت و خوابیدن بسیار ضروری بوده و افراد در صورت ناتوانی در خوابی راحت، درگیر مشکلات جسمی و روحی خواهند شد. اغلب افراد در منزل از تخت برای استراحت و خوابیدن استفاده می کنند. اما در محیط های خارج از منزل مانند ویلا و مسافرت و ... لازم است تا محیطی فراهم شود تا بتوانید به استراحت بپردازید. تخت خواب مورد استفاده باید ابعادی کوچک داشته و قابل حمل و جابه جایی باشد تا بتوانید آن را به راحتی در محیط های دیگر به همراه خود برده و در هنگام خواب از آن استفاده نمایید. یکی از بهترین محصولاتی که برای این منظور طراحی و ساخته شده است، تخت بادی اینتکس نام دارد. این محصول ویژه دارای مشخصات بسیار عالی است که می توان آن را به راحتی مورد استفاده قرار داد. در این مطلب پس از بررسی مشخصات تخت بادی اینتکس، به معرفی فروشگاه تخت بادی خواهیم پرداخت تا در صورت تمایل بتوانید خریدی بی نظیر و لذت بخش را تجربه کنید.

مشخصات تخت بادی اینتکس

این محصول دارای ابعادی کوچک در حالت بسته بندی است که به راحتی می توان آن را حمل و جابه جا کرد و به همراه خود به مسافرت و ... برد. تخت بادی اینتکس در ابعاد و سایز های گوناگون تک نفره، دو نفره، تخت کودک و ... تولید شده است که محصولی ویژه برای خواب و استراحت افراد می باشد. این تخت بادی از بهترین نوع پی وی سی تهیه شده که مقاومت زیادی داشته و می توان آن را به راحتی تا سال ها مورد استفاده قرار داد. این نوع از بدنه در برابر ضربه و فشار تا حد زیادی مقاوم است و به سادگی دچار پارگی و پوسیدگی نخواهد شد. با استفاده طولانی مدت به بدنه آسیبی وارد نمی شود و این محصول طول عمر بسیار بالایی دارد. داخل تخت بادی اینتکس به صورت سلول های هوا ساخته شده است که موجب استحکام بیشتر تخت بادی می شود. رویه تخت بادی اینتکس از بهترین نوع مخمل یا جیر بوده و به همین دلیل نرم و لطیف می باشد. هم چنین این رویه موجب می شود تا تخت بادی در دماهای مختلف، خیلی سرد و یا خیلی گرم نشده و بتوان آن را به راحتی مورد استفاده قرار داد. این رویه عموما ضد حساسیت بوده و از تعریق فرد نیز جلوگیری می کند. هم چنین این محصول انعطاف فوق العاده ای دارد و کاملا استاندارد بوده و با دراز کشیدن برروی آن حس لذت بخشی را تجربه خواهید کرد به گونه ای که هیچ فشاری به اندام ها وارد نشده و ستون فقرات در بهترین وضعیت قرار می گیرد. رویه تخت های بادی اینتکس نیز به صورت مواج طراحی شده است که با خوابیدن بر روی آن، هوا به خوبی مابین بدن و سطح تخت در جریان خواهد بود و احساس لذت بخشی را از خوابیدن بر روی تخت بادی به شما می دهد. ارتفاع تخت های بادی اینتکس به صورت استاندارد در نظر گرفته می شود به طوری که به راحتی می توانید در لبه تخت بنشینید و کف پاها بر روی زمین قرار گرفته و هیچ فشاری به زانوها وارد نخواهد شد. نشستن و برخاستن به دلیل داشتن ارتفاع استاندارد بر روی این تخت بسیار راحت بوده  و به سادگی انجام می شود. ابعاد تخت های بادی اینتکس نیز به صورت استاندارد در نظر گرفته می شود که افراد بتوانند به راحتی بر روی آن خوابیده و پاها کاملا در داخل تخت قرار بگیرد. این ابعاد متناسب با تخت های خانگی بوده و فضایی معادل با تخت های خانگی را برای استفاده لازم دارد. اما در حالت تخلیه فضایی بسیار کم را اشغال کرده و می توان آن را در داخل کمد نیز قرار داد. 

راهنمای راه اندازی تخت بادی اینتکس  

همانطور که گفته شد تخت بادی اینتکس دارای ابعادی کوچک در حالت بسته بندی بوده که فضای کمی را نیاز دارد. اما برای راه اندازی و استفاده از آن لازم است تا فضای مناسبی در نظر گرفته شود. به این ترتیب باید ابتدا فضای مناسبی را برای باز کردن تخت بادی اینتکس در نظر بگیرید که متناسب با ابعاد آن باید. این محیط باید عاری از اشیای تیز بوده و مسطح باشد. هم چنین باید از لوازم داغ و آتش نیز دور باشد. سپس تخت بادی اینتکس را از بسته بندی خارج کرده و بر روی زمین باز کنید. در داخل اغلب تخت های بادی اینتکس، یک پمپ باد برقی تعبیه شده است که با اتصال آن به برق می توانید به راحتی تخت بادی را باد زده و راه اندازی نمایید. برخی از تخت های بادی که فاقد پمپ باد داخلی هستند برای راه اندازی نیاز به یک پمپ باد مجزا دارند که اغلب از پمپ باد برقی اینتکس استفاده می شود. پس از استفاده نیز می توانید به راحتی این محصول را توسط قسمت مکش تخت بادی، تخلیه کرده و جمع کنید تا مجدد به حالت اولیه بازگردد. این محصول برای استفاده به عنوان تخت خواب مهمان نیز مناسب بوده و برای افراد ساکن در آپارتمان های کوچک، بسیار عالی به نظر می رسد. زیرا در زمان استفاده می توان آن را راه اندازی کرده و پس از بیدار شدن از خواب، به راحتی می توان آن را جمع کرد و در داخل بسته بندی قرار داد. برای حفاظت از تخت بادی اینتکس، اغلب محصولات دارای کیسه حمل هستند تا آسیبی به بدنه تخت بادی وارد نشود. برای جابه جایی و حمل تخت بادی اینتکس لازم است تا از کشیدن این محصول بر روی زمین جلوگیری کرده و در حالت تخلیه اقدام به جابه جایی تخت بادی نمایید. در صورت نیاز به حمل نیز محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و از کشیدن آن بر روی زمین جلوگیری کنید.

معرفی برند اینتکس

در میان تولید کنندگان تخت بادی، برند اینتکس توانسته تا در کل دنیا فروش بالایی را تجربه کند و به نامی شناخته شده و ایده آل تبدیل شود. تمامی محصولات این برند با برترین فناوری های روز دنیا ساخته شده و دارای استاندارد های جهانی می باشد که افراد می توانند با خاطر آسوده نسبت به استفاده از آنها اقدام کنند. تخت های بادی برند اینتکس دارای طراحی طبی و راحت می باشند و به دلیل استفاده از بهترین متریال در تولید، طول عمر بسیاربالایی دارند. محصولات ساخته شده توسط این شرکت بزرگ با ارزان ترین قیمت به دست مشتریان عزیز می رسند و با خرید محصولات این برند می توانید بهترین و با کیفیت ترین اجناس را با ارزان ترین قیمت تهیه نمایید.

مشخصات فروشگاه ایده آل برای خرید تخت بادی اینتکس

بهترین فروشگاه تخت بادی اینتکس لازم است تا شرایطی را دارا باشد تا بتوان با خاطر آسوده نسبت به خرید از آن اقدام کرد و با اطمینان محصول مورد نظر خود را تهیه کنید. این فروشگاه لازم است تا تنوعی بالا از محصولات اینتکس را دارا باشد تا فرد بتواند محصول متناسب با نیاز خود را به راحتی جست و جو کرده و تهیه کند. در نمایندگی های معتبر اینتکس محصولات با سال تولید جدید به دست خریداران می رسد و محصولات قدیمی وجود ندارد. تخت های بادی تولید شده در سال جاری میلادی با بالاترین تنوع باشند که افراد بتوانند به راحتی نسبت به انتخاب و خرید اقدام کنند. نکته دیگر وجود اجناس اورجینال در فروشگاه تخت بادی اینتکس است. برخی افراد سودجو با فروش اجناس تقلبی با قیمتی به مراتب ارزان تر از اینتکس، سعی دارند تا به سود بالایی برسند. خریداران عزیز باید اطمینان حاصل کنند که محصول مورد نظر، کاملا اورجینال بوده و تولید شرکت بزرگ اینتکس است. نکته دیگر عرضه مستقیم و بدون واسطه است. فروشگاه اینتکس ایده آل باید اجناس را به طور مستقیم عرضه کرده و بدون واسطه به فروش برساند. قیمت مناسب و ارزان نیز یکی دیگر از ویژگی های فروشگاه اینتکس است. دارا بودن کادری مجرب و با اطلاعات کامل نیز یکی دیگر از مشخصات این فروشگاه محسوب می شود. مشاورانی که بتوانند با حوصله و آرامش و با دادن اطلاعاتی کامل در خصوص اجناس، شما را در جهت خریدی بهتر راهنمایی کرده و پاسخگوی شما باشند. 

فروشگاه تخت بادی اینتکس

شما می توانید برای خریدی ایده آل و با اطمینان کامل، به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کنید. در این فروشگاه اینتکس تمامی مدل های تخت بادی اینتکس با ارزان ترین قیمت به فروش می رسند. این محصولات کاملا اورجینال بوده و تولید سال جدید میلادی هستند. محصولات فوق با برخورداری از کیفیت بسیار بالا و طراحی مناسب، برای استفاده تمامی افراد مناسب می باشند و با برخورداری از تنوع بی نظیر، برای تمامی گروه های سنی کودکان، بزرگسالان و ... موجود هستند. فروشگاه سنتر اینتکس به عنوان نمایندگی تخصصی محصولات اینتکس در ایران تمامی محصولات خود را با قیمتی ارزان و تنوعی بسیار بالا دراختیار شما قرار می دهد. تمامی مشاوران ما در فروشگاه سنتر اینتکس، با اطلاعاتی کامل و بردباری بی نظیر، در راستای خریدی مناسب و ایده آل همراه شما خواهند بود. در صورت تمایل می توانید با شماره های موجود در سایت سنتر اینتکس تماس بگیرید.